اخبار

استاندار گلستان در جمع خبرنگاران شرق استان: تلاشم بر این است که اسپانسر قوی برای والیبال بیاید

پایگاه خبری اولکامیز – شیرمحمد شیروانی ، خبرنگار : نشست دو ساعت و اندی با استانداری که ، همواره گرفتاری مردم در اولویت اوست و در برابر سئوالات چالشی مقتدرانه پاسخ میدهد دلنشین و حیرت انگیز بود.

سئوالاتی که از سوی همکاران رسانه ای ارائه شد فنی و موشکافانه به پیش رفت پارامترهایی که دیگر لقلقه زبان در بین برخی مسئولان گنبدی شده و بسادگی از کنار آن عبور میکنند. مشکلاتی همچون آوردن دانشگاه علوم پزشکی ، جاده نفت، کمر بندی گنبد، منطقه آزاد اینجه برون، عدم توسعه گنبد که نه به روستا شبیه است و نه به شهر.

دغدغه معیشت و مسکن خبرنگاران که واقعا دست به قلمان شرق استان مظلوم واقع شده اند. وجود برخی مدیران گنبدی که برای آزمون و خطا به گنبد آمده و دومین شهر استان سکوی پرتاپ همین افراد شده اند.

ترافیک گنبد که دست نخورده باقی مانده و کمتر مورد توجه قرار گرفته ،در بحث زیر ساختهای گنبد که در شان مردم این منطقه نیست.به سئوالات اساسی به سبب بحث های در خور توجه پاسخ داده نشد .

اما سئوالات ورزشی بنده از دکتر حق شناس در مورد بسته شدن استادیوم تختی گنبد به مدت یکسال که افراد بیشماری از این مکان استفاده میکردند. اما استاندار محترم برای پیگیری این استادیوم تماس تلفنی را در لابلای جلسه با مدیر کل ورزش استان (برزمینی ) انجام دادند.

در مورد مصاحبه استاندار در چند روز قبل که حرف از اسپانسر خصوصی مقتدر برای والیبال گفته بودند که بنده پیشنهاد دادم با توجه به عملکرد رضایت بخش شهرداری گنبد در بحث واریزی به فدراسیون و بازیکنان بهتر است به جای جذب بخش خصوصی ، شهرداری گنبد را زیر نظر سازمان فرهنگی و ورزشی قرار بدهید تا بودجه مستقیما از وزارت کشور برای این منظور بیاید.

در این بین استاندار با پیشنهاد بنده موافق بود و نیم نگاهی نیز به بخش خصوصی داشت.

صحبت از آماده نشده آکادمی والیبال در گنبد شد که استاندار قول دادند پیگیری بکند.

بحث.سالن چای بویین که کف این سالن بشدت آسیب دیده و نیاز شدید به باز سازی دارد به استاندار پیشنهاد شد ولی مورد توجه جدی قرار نگرفت.

امید است نشست های این چنینی در دستور کار دفتر استاندار در تایم های متفاوت قرار بگیرد‌ یا حق.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا