مطالب ویژه

شادمهر: گنبد برای پیشرفت نماینده ، فرماندار و امام جمعه قوی میخواهد

کاری میکنم که مردم بدانند نماینده کیست و چیست؟

پایگاه خبری اولکامیز – گزارش از لطیف ایزدی :

مقدمه

اولین نشست خبری نماینده گنبد در مجلس یازدهم با اصحاب رسانه پس از ماهها انتظار در باشگاه فرهنگیان برگزار گردید. این نشست صمیمی با استقبال خبرنگاران ، اهالی رسانه و فعالین فضای مجازی همراه گردید. امانقلیچ شادمهر به سئوالات متنوع و متعدد یکایک اصحاب رسانه پاسخ داد و در پایان به پاس قدردانی از زحماتشان آنها را با هدیه بدرقه نمود. بخشی از پاسخ های شادمهر به ارباب جراید و نمابندگان افکار عمومی را در ذیل می خوانید. نماینده ای متفاوت و پرتلاش که اعتماد به نفس بالایی دارد و با فراز و فرود و قدرت و تاثیرگذاری رسانه آشناست :

سه ضلع پیشرفت

شادمهر در پاسخ به سئوال چرا گنبد پیشرفت نمی کند گفت:  اقوام و گویش ها و زبان ها فرصت هستند. در حال حاضر گنبد برند شده است. نماینده گنبد در صدا و سیما و رسانه ها و دانشگاهها سر زبان هاست. گنبد برای پیشرفت ، نماینده قوی ، فرماندار قوی و امام جمعه قوی می خواهد. اینها سه ضلع توسعه گنبد می باشند.

یک = چهار

شادمهر در پاسخ به سئوالی در باره سخنانش در نماز عید سال گذشته گفت : من در عیدگاه اسم هیچ کسی را نبردم، در سطح کل کشور هم می تواند باشد. بر این باورم که به جای چهار نماینده کار خواهم کرد. کاری میکنم که مردم منطقه بدانند نماینده کیست و نماینده چیست؟

انتصابات

در مورد سئوالی در مورد انتصابات گفت : بکارگیری مدیر کل ترکمن و اهل سنت را به استاندار جدید دکتر زنگانه گفتم. برای تربیت بدنی یک مدیر گنبدی می خواهم یک نفر لیست نداد. چهار نفر برای مدیر کل آموزش و پرورش معرفی کردم هیچ کدام نرفتند. آقای گوهری قول داد معرفی کردم متاسفانه نرفتند.

دعوت از مدیر کل ارشاد

نماینده گنبد در مورد سئوالی در باره بی مهری به خبرنگاران شرق گلستان اظهار داشت: در بحث مطبوعات کم نمی آورم. خانه فرهنگ در تهران ایجاد کردیم. مطبوعات در خون ما عجین است  قبل از اینکه نماینده شوم برا ی خانه مطبوعات و انجمن ادبی جیحون مجوز گرفتیم. در این زمینه قرص و محکم هستیم . برای بیمه هنرمندان پیگیری میکنم.  شما در واقع دو تا نماینده مطبوعاتی دارید. دکتر منتظری هم اهل رسانه است. مدیر کل ارشاد را می آورم را تا مشکلات شما را رسیدگی کند.

برق و گاز و آب

در مورد برق وگاز و آب گفت : بابت قطعی برق عذرخواهی می کنم. در بحث گازرسانی فقط سه روستا مانده است . در زمستان مشکل گاز داریم.  گنبد در تنش شدید آبی است. گنبد نیاز به ۴۰۰ لیتر در ثانیه آب دارد که ۸۰ لیتر در ثانیه داریم . امسال ۹ چاه را در نظر گرفته ایم.  چاه ایگدر سفلی کفایت نمی کند. ۳۰۰ کیلومتر کابل از آستان قدس رضوی گرفتیم . هم برای زیبایی خوب است هم سبب افت فشار میشود و هم سرقت نمیشود  کل شهرستان را در بر میگیرد. ۱۰۰ ترانس برق به گنبد اختصاص یافت.   در برق  چنان جهشی کردیم که در استان گلستان بی نظیر است.

نمره ۱۲

در پاسخ به سئوالی به ایبنکه به خودت چند نمره می دهید گفت: من کار مانده زیاد دارم، جاده نفت ، دانشکده پیرا پزشکی، بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی  و . . . ولی وجدانم راضی  است. کار کردم . نمره ۱۲ میگیرم، انشاء الله تا پایان ۲۰ بگیرم

طرخ صیانت و بحث نظارت

شادمهر در باره طرح صیانت و نظارت مجلس بر دولت گفت : با صیانت مخالفم. فکر نمی کنم اجرایی  شود.  در مورد عملکرد نظارتی نماینده ها با کسی تعارف ندارند از میان وزیران که منصوب شدند من به ۹ تا رای ندادم . وزرای بخش اقتصادی نمره خوبی نگرفتند. بخش فرهنگ افتضاح بود. من رای ندادم . در مورد عملکرد نظارتی،  مجلسی ها  ناراضی هستند. از  وزیران گلایه دارند. سئوال بکنند تذکر می دهند .

معلمان و بازنشستگان

در بحث رتبه بندی معلمان سه روز فشرده  داشتیم با رای خوب بحث رتبه بندی تایید شد  الان در ماده ۴ هستیم  مهمترین بحث ماده ۷  است بحث بودجه است. رتبه بندی هم بحث ارتقای آموزشی است بهترین معیشت را باید معلمان داسته باشند معلمان در ۵ رتبه تقسیم  می شود . اطمینان کامل دارم در بررسی رای می آورد. همسان سازی فرهنگیان خیلی طرفدار دارد یک مقدار مغایرت هایی دارد من امیدوارم حل بشود.

ورزش

بحث آکادمی فوتبال به بار نشست . ۱۵۰ ورزشکار گنبدی در خارج از این شهر فعالیت می کنند. برای آکادمی فوتبال چقدر کارشکنی کردند. بحث ورزشی پیچیده است درگیری و چالش دارد آستانه تحمل پایین است ورود به این مسائل وقت گیر است نماینده سردرگم می ماند. از فرهاد قائمی دفاع کردم کل مجمع را آوردم فرهاد تنها نیست.  مردم پشت فرهاد هستند بحث ورزشی بی خیال نیستیم درسالن پشمک پناده ماندیم.  سرانه ورزشی فاجعه است به همه احترام میگذارم من دخیل نیستم کار ما این است که  تسهیل گری کنیم. از خرمشاد خواستم سازمان فرهنگی ورزشی را ایجاد کند. واقعا سرمایه گذار نداریم. ساخت سالن والیبال  ۱۰ هزار نفری را قول نمی دهم .

زبان اقوام

برای تدریس زبان اقوام در مجلس امضاء جمع آوری شد که روحم خبر نداشت. از زبان مادری در حضور وزیر اطلاعات دفاع کردم .

وعده استاندار

استاندار حق شناس برای کمک به مصلای اهل سنت ۳۰۰ میلیون تومان قول داد که رفت.

وضعیت بودجه

دولت پولی ندارد.  دولت قبلی ۳۵۰ هزار میلیارد بدهی را تحویل دولت فعلی گذاشته است.

راه آهن

راه آهن برای گنبد شدنی نیست از اینچه برون به شاهرود هزینه بر است. برای راه آهن چند بار جلسه داشتیم  ولی به نتیجه نرسیدیم.

ام ار آی

در بحث ام ار آی به جد پیگیر هستم. گنبد باید از محرومیت ام ار آی دولتی بیرون بیاید البته خیلی ها کارشکنی می کنند.

و مسائل دیگر

منطقه آزاد اینچه برون چک سفیدی برای استان گلستان است.

بحث محرومیت بخش داشلی برون  را دنبال می کنیم.

در مورد مسکن به انبوه سازان کمک شود.

مجمع مشورتی نخبگان گنبد را فارغ از نگاه قشری ایجاد میکنم .

سخن آخر شادمهر

دوست دارم شهرم رشد کند تا زمانی که مردم در کنارمان باشند کنشگرا اجتماهی رسانها ها  بازوی حمایتی نماینده هستند. چند صدایی جواب نمی دهد کنار نماینده تان باشید راهکار دهید همراه نماینده باشید من انتظار کمک و همراهی دارم.  با نمایندگان گذشته برمک رستگار رفیقم ولی عکس نمی گیرم.

مؤخره

نشست خبری اهالی رسانه  با نماینده گنبد که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید با عکس یادگاری دسته جمعی و ضیافت نهار در تالار فرهنگیان گنبد به کار خود خاتمه داد. امید است که اینگونه نشست ها تداوم داشته باشد.

عکسها  از : علی کیان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. این جمله جناب آقای شادمهر چه معنی می دهد؟ (گنبد برای پیشرفت ، نماینده قوی ، فرماندار قوی و امام جمعه قوی می خواهد)
    خبرنگاران محترم سوال دیگری نداشتند؟ آیا می شود سوالات را لیست نمایید؟ کسی از چگونگی آینده مملکت سوالی نداشت؟ آیا هنوز هم نماینده باید دنبال کارهای اجرائی باشد؟

    1. یا سلام سئوالات متنوع بود.
      خبرنگار اولکامیز در باره طرح صیانت نمایندگان بر اینترنت و نظارت مجلس بر عملکرد دولت رئبسی سئوال کرد. جهت اطلاع بیشتر گزارش شادمهر: گنبد برای پیشرفت نماینده ، فرماندار و امام جمعه قوی میخواهد را از همین سایت بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا