اخبار

نماینده هیات موسس نهاد صنفی مطبوعات گلستان خبر داد

خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان ثبت شد

پایگاه خبری اولکامیز- نهاد صنفی، «خانه مطبوعات و رسانه های استان گلستان» پس از سالها انتظار، ثبت قاتونی شد و مجوز فعالیت دریافت کرد.

به گزارش گلشن مهر احمد خواجه نژاد نماینده هیات موسس این خانه، ضمن بیان خبر فوق افزود: پس از انتخاب اعضای هیئات موسس با همدلی و همکاری این افراد و حمایت و پیگیری های دکتر هادی حق شناس استاندار، دکتر احسان مکتبی معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس شورای اطلاع رسانی استان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری اداره ثبت شرکت های استان، موانع موجود که باعث شده بود چند سال این استان از داشتن خانه مطبوعات ثبت شده قانونی محروم باشد، رفع و این نهاد به شماره ۱۱۴۹ در تاریخ ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ثبت قانونی شد و اجازه پیدا کرد تا نسبت به برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره و آغاز فعالیت رسمی و قانونی خود اقدام کند.

🔹️وی افزود خبر ثبت خانه مطبوعات به معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام و منتظر تعیین وقت برگزاری انتخابات هیئات مدیره هستیم و در اولین فرصت قانونی که معاونت مطبوعاتی مشخص خواهد کرد. مقدمات برگزاری انتخاب اعضای هیئات مدیره مطابق اساسنامه فراهم خواهد شد و آگهی این انتخابات پس از تعیین زمان برگزاری، از طریق رسانه ها به اطلاع خواهد رسید.

🔹️خواجه نژاد اضافه کرد. همه کسانی که در استان گلستان فعالیت رسانه ای دارند و برابر اساسنامه شرایط عضویت در خانه مطبوعات را دارا هستند اما تاکنون درخواست عضویت نداده اند، می توانند با مراجعه با سایت خانه مطبوعات درخواست عضویت خود را ثبت کنند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا