اخبار

هیات رییسه شورای شهرستان گنبد مشخص شد

انتخاب ستار قوجق نژاد به عنوان نماینده شورای شهرستان گنبد در استان

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز – به گزارش ایرنا، اعضای هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان گنبدکاووس روز شنبه با برگزاری انتخابات در محل فرمانداری با حضور پنج نماینده از شوراهای اسلامی شهر و روستا برای یک سال انتخاب شدند.

بر اساس ماده ۱۷ و ۱۸ قانون انتخابات شوراهای اسلامی و ماده یک آیین‌نامه اجرایی، انتخابات میان اعضای شوراهای اسلامی شهرهای گنبدکاووس و اینچه برون و شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان در هفته‌های قبل برگزار و پنج نماینده برای شرکت در انتخابات هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان برگزیده شدند.

امروز انتخابات تعیین هیات رییسه شورای اسلامی شهرستان میان یحیی عباسی و عبدالرحمان گوگ از شورای اسلامی شهر گنبدکاووس، ارازمحمد کسلخه از شورای شهر اینچه‌برون و ستار قوجق نژاد و عبدالوهاب مجیدی نمایندگان شوراهای اسلامی بخش مرکزی و داشلی برون برگزار و در نهایت با انجام رای گیری به ترتیب ارازمحمد کسلخه، عبدالوهاب مجیدی و ستار قوجق نژاد به عنوان رییس، نایب رییس و منشی انتخاب شدند.

همچنین در ادامه ستار قوجق نژاد با سه رای به عنوان نماینده شورای اسلامی شهرستان در استان گلستان انتخاب شد.

شهرستان مرزی ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس با ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه‌برون و ۱۶۳ روستا در ۲ بخش مرکزی و داشلی برون به عنوان دومین شهرستان بزرگ استان گلستان شناخته می‌شود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا