مطالب ویژه

پاسخ ” اولکامیز ” به ادعای ” راه اترک “

پایگاه خبری اولکامیز- لطیف ایزدی :  سایت راه اترک در دومین مطلبش ( پاسخ رئیس شورای شهر کلاله در خصوص دلیل مصاحبه با الکامیز) که دیروز منتشر کرد نوشت : ” آقای استوان در خصوص علت مصاحبه الکامیز با ایشان و علت آن مطالب در خصوص راه اترک، مطالبی گفت که با توجه به عدم درج توضیح آقای استوان توسط الکامیز، به زودی آنها را منتشر خواهیم کرد ”

پاسخ اولکامیز به ادعای فوق به شرح ذیل می باشد :
۱ – همانطور که قبلا هم در جوابیه اول تاکید کردم اولکامیز بنا به رسالت مطبوعاتی و پرسشگری در باب بحث طرح سئوال و استیضاح شهردار کلاله از رئیس شورای شهر کلاله سئوالاتی مطرح کرد و خواستار پاسخگویی شد. به دنبال آن محمد جعفر استوان گزارشی بلند بالا و روشنگرانه در راستای شفاف سازی به اولکامیز ارسال نمود و درخواست کرد که گزارش بصورت مصاحبه منتشر شود. اولکامیز هم گزارش مکتوب رئیس شورا را در قالب مصاحبه تنظیم نمود و برای بازبینی دو باره به وی ارسال کرد و در نهایت با تایید نهایی آقای استوان رئیس شورای شهر کلاله متن مصاحبه منتشر گردید.

۲- اولکامیز امانتداری و صداقت را دو رکن رکین  خود می داند و هرگز از این دو اصل تخطی نخواهد کرد.

۳ –سئوال اساسی این است : چرا راه اترک سخنی بر زبان می آورد که خلاف واقع و به دور از حقیقت است ؟ به عنوان مدیر مسئول اولکامیز عرض کنم که پس از انتشار مصاحبه رئیس شورای شهر کلاله با اولکامیز، تاکنون آقای استوان نسبت به این متن و محتوایش انتقادی نکرده و هیچگونه توضیحی مبنی بر اصلاح و ویرایش قسمتی از مصاحبه نداده است. البته این یک امر بدیهی و اخلاقی است آقای استوان چرا و با کدام عقل و منطق و انصاف و وجدان مصاحبه ای را که خودش بازبینی و تایید کرده است را زیر سئوال ببرد؟

من در عجبم که راه اترک این مطالب نادرست را از کجا می آورد و چرا اخلاق رسانه ای را به راحتی زیر پا می گذارد؟!!

۴ –به نظر می رسد که مصاحبه آگاهانه و افشاگرانه  رئیس شورای شهر کلاله ، برای سایت راه اترک و برخی رسانه های همسوی آن گران تمام شده است که اینگونه به آب و آتش می زنند. گویی منافعشان به خطر افتاده  اند که تکاپو و جنب و جوشی غیر متعارف دارند. چند بار به رئیس شورا زنگ می زند تا بلکه نفوذ کند و حرفی از زیر زبان شورا بیرون بکشد و صحت و سقم مصاحبه را زیر سئوال ببرد.

۵-کلام آخر، آقای جامی ، ترکمنها ضرب المثل پرمعنایی دارند : ( دوغری اوزار، اگری آزار ) انسان درستکار رشد می کند. بعنوان یک همکار فرهنگی و رسانه ای توصیه می کنم از این گونه اطلاع رسانی های ناروا و نادرست برای شما آبی گرم نخواهد شد جز شرمساری. / انتهای پیام

ww.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا