مطالب ویژه

پایتخت والیبال کشور، میزبان بازیکنان غیر بومی شده

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز- شیر محمد شیروانی ، خبرنگار ورزشی :                   گنبد مرکز و کانون والیبال کشور که در زمان بی پولی ، معدن و صادر کننده بازیکن بود، حالا دست نیاز به اغیار شده است.

زنده یاد نوری آزمون ، جسارت ، شجاعت و تعصب را با خود به خانه ابدی برد. حالا والیبال گنبد به یُمن پولهای مردم ، میلیاردها تومان هزینه میکند که نهایت امر در پلی آف باشد.

چه آواری بر سر والیبال گنبد فرود آمده در ایامی که پول نبود در والیبال آقایی میکردیم ، اکنون با سرازیر شدن سرمایه ، والیبال ترکمن صحرا دچار تزلزل شده .

دیروز کمال قریشی را دیپورت میکنند، امروز فرهاد یلمه و فاروق گوگجلی، آرمین حلیمی، امید قلیچ راد، مخمی، و خیلی از آیندگان این منطقه را با کج سلیقگی فضا داده نمیشود.

ورود بازیکنانی همچون مصطفی وند (سرعتی) حسین امیری (قدرتی) جلوه (سرعتی) درغنه(سرعتی) امین نجفی (پاسور) چه توجیه کارشناسی دارد ؟

ضمن احترام به بازیکنان غیر بومی که در گنبد به عنوان مهمان در خدمت والیبال صحرا خواهند بود اما دوست داریم شهردار و شورا شهر گنبد در هفته پیش رو میزان هزینه برای لیگ برتر امسال را برای مردم شفاف سازی کنند.

نیمکت والیبال گنبد نیاز به مربی جسور و شجاعی دارد که قدرت ریسک پذیری و کار با جوانان را داشته باشد…. یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا