ورزشی

کار تمام نشده

از هول حلیم به دیگ نیفتیم

پایگاه خبری اولکامیز- شیرمحمد شیروانی : دور دوم از بازیهای دور برگشت ، دوباره با شهردار ی ارومیه،حرارت این بازی زبانزد سینه چاکان است.همه دست به دعا برای پیروزی تیم محبوبشان میشوند.

از خطه آذربایجان با مردمانی دلیر و والیبال دوست.در شمال کشور پنبه زارها با دنیایی از عشق و مهربانی بدنبال تحقق بخشیدن به رویاهای چندین ساله گلن اوجاها در والیبال هستند.

اما مصاحبه قابل تامل سر مربی تیم گنبد که بازی دوم گنبد با ارومیه در پلی آف را زیباترین بازی در ۴۲ سال اخیر دانسته نیز به علت جُک آخر سال به فراموشی می سپاریم.والیبال کار گروهی است و نبرد انگیزه هاست.

تک تک حرکات والیبال با مطالعه و ممارست بدست آمده، برای همین کار دانشگاهیست که نمیتوان نتیجه بازی ها را با تراز پول و حساب بانکی چرُتکه زد.

بازیکنان نباید فریب بازی دوم را بخورند ، همانطور که سر شکسته از بازی اول پلی آف نشدند ، سرمست و مغرور از پیروزی بازی دوم نشده و که سومین بازی به یک تار مو بند شده است.

حفظ انگیزه و داشتن نشاط و لذت بردن از والیبال میتواند عروسی به کوچه گنبدیها بیاورد. یا حق

WWW.ULKAMIZ.IR


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. جناب شیروانی ای کاش رنجیدگی خاطر مبارکتان را از اظهارات مربی جوان گنبدی به ایام آتی و یا به قول خودتان به واپسین روزهای سال و آغاز سال جدید به عنوان ُجک سال عنوان میکردید.یادتان باشد در شادی همنوعان شاد بودن و در موسم ناراحتی ،همدردی و غمگین بودن هنر است .جای بسی تاسف است در بحبوحه ی جدالی سخت و نفس گیری مربی جوان از جنس همین مردم و بازیکن پرآوازه ملی پوش سالهای نه چندان دور با بازیکنان جوان همین آب و خاک به مصاف تیم های قدر میرود و یکی پس از دیگری مغلوب تیم خویش مینماید عجبا چشم دیدن این افتخارآفرینی ها را نداشته و گزینشی صرفا به یگ گزاره از اظهارات او خُرده میگیرید.بگذارید کام مردم از این پیروزی شیرین گردد و لحظه ای شاد و خندان باشند.
    اگر از این موفقیتها آشفته هستید با مردم فهیم و عاشق توپ و تور تسویه نفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا