مطالب ویژه

تحلیلی بر بازی والیبال شهرداری گنبد و ارومیه

بازی برده را باختیم

پایگاه خبری اولکامیز- ح. ق. طریک : سوپر لیگ والیبال امسال چقدر برای گنبدی ها در پایان پرشور و جذاب و البته دردناک تمام شد. ولی قطعا باخت امشب در مقابل تیم شهرداری ارومیه سالهای سال در یاد و خاطره هواداران پرشور گنبدی خواهد ماند.

تیم دو گیم را از دست داد ولی در یک برگشت رویایی بازی را به گیم پنجم کشاند . هیجان به اوج خود رسید شیر مردان ترکمن صحرا تا پیچ آخر حریف را نابود کرده بود ولی تیم ما در دقیقه نود و در شبی که تاریخ سازی را دوباره در حال طراحی بود. به یکباره کاخ آرزوهایش فرو ریخت مشکل چه بود ؟

تیم شهرداری گنبد بازی را برده بود ولی همه ما اصلا باور نمی کردیم که تیم ارومیه را با ۱۸ میلیارد بودجه را تار و مار کردیم. کمی در باور به مشکل برخوردیم.

حیف شد واقعا حیف شد. ولی این شکست با شکست های قبلی تفاوت فراوانی داشت. این شکست بوی مقدمه پیروزی را کاملا می داد.

قطعا از فردا صبح تعداد تورها و زمین های والیبال در جای جای ترکمن صحرا بیشتر و بیشتر خواهد شد. از دل این زمینهای خاکی قلیچ نیازی ها جوانه خواهد زد و صحرا باز امیدوارانه پا به میادین خواهد گذاشت.

قطعا سال آینده توقعات از تیم بیشتر و بیشتر خواهد شد. هواداران پرشور حالا سکو را هدف خواهند گرفت.

مسئولین که خواب غفلت برتن کرده اند سال آینده باید به تکاپو خواهند بیفتند تا پاسخ هزاران هزار هوادار را بدهند.

نماینده حال حاضر شهرستان از فردا صبح تحت فشار خواهد بود تا سکو را به والیبال گنبد به ارمغان بیاورد تیم رویایی که سالیان سال در انتظارش بودیم آماده رفتن روی سکو در سال آینده است.

تیمی که در آن بازیکنان بزرگی همچون ، چوگان ، چپرلی ، مسافر ، دانش دوست ، دانشفر ، قائمی ، تاجر ، صالحی ، تکاور ، صحبتی ، …. و شاه ماهی همچون صابر کاظمی و جوانانی همچون قلیچ نیازی را فریاد خواهد زد.

خسته نباشید جناب جمال واحدی مدیر عامل زحمت کش والیبال گنبد ، خسته نباشید عظیم جزیده ، مربی خوش فکر ، رحمان خان رئوفی و عبدالله آذر و تمامی کادر فنی تیم ، و خسته نباشید تک تک بازیکنان جوان و بومی تیم والیبال شهرداری گنبد که روزهای خوشی را در این روزهای سخت برای ما تقدیم کردید.

به امید روزهای خوش والیبال ترکمن صحرا.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا