ورزشی

تشکیل تیم والیبال آزادشهر

پایگاه خبری اولکامیز- اخیرا خبری در فضای مجازی منتشر گردید مبنی بر تولد والیبال آزادشهر با همت نماینده و مسئولین این شهرستان.  در این باره نظر فریدون یلقی کارشناس ورزش را جویا شدیم.

وی در پاسخ به اولکامیز گفت: تاسیس تیم والیبال آزادشهر در حالت کلی برای رشد و توسعه والیبال خوب است و ما میتوانیم با صادر کردن مربی به شهرهای اطراف علاوه بر انتقال دانش و مهارت والیبال که در نزد قوم ترکمن وجود دارد باعث بوجود آمدن در آمد برای این مربیان باشد.

یلقی افزود: همچنین باعث می شود که شهرهای ترکمن نشین مجبور شوند برای عقب نماندن از قافله والیبال استان و کشور کار بیشتری انجام دهند. نمونه بارز عقب افتادگی و کم کار کردن مربیان شهرهای بندر گمیشان آق قلا گنبد و کلاله برگزاری مسابقات ساحلی نوجوانان بود که ورزشکاران سایر شهرهای مذکور عنوان قهرمانی استان را به دست بیاورند و به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری اعزام شدند و آنجا هم قهرمان شدند که جا دارد به این عزیزان تبریک گفت. تیم دوم استان که بچه های ترکمن بودند در مرحله حذفی از دور مسابقات کنار رفتند. امیدوارم که مربیان شهرهای ترکمن نشین به خودشان بیایند و برای تربیت نسل های بعد خود تلاش نمایند همانطور که طاهر آزمون ها و بای محمد دوجی ها بازیکناتی همچون فرهاد قائمی و میکاییل تاجر را تربیت کردند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا