اخبار

توزیع اقلام اساسی ویژه تنظیم بازار ماه رمضان در گلستان آغاز شد

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- به گزارش ایرنا  معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت که توزیع ۲ هزار و ۷۰۰ تن انواع کالای اساسی شامل شکر، روغن، گوشت و برنج ویژه ماه مبارک رمضان در استان آغاز شد.

درویشعلی حسن‌زاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای طرح ویژه تنظیم بازار ایام ماه مبارک رمضان، ۶۳۰ تن شکر، ۶۳ تن گوشت قرمز، ۲۰۰ تن برنج و افزون بر ۸۹۰ تن روغن در مراکز عرضه  استان توزیع شده و در اختیار مردم گلستان قرار گرفت.

وی با اشاره به کمبود روغن خوراکی طی ماه‌های گذشته در استان بیان کرد: برای رفع این مشکل از چند روز قبل توزیع هزار تن انواع روغن مورد استفاده خانواده ها در استان آغاز شده و التهاب بازار فروکش کرد که امیدواریم با توزیع افزون بر ۸۰۰ تن روغن طی ماه مبارک رمضان، نیاز بازار به این کالای مصرفی تامین شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به توزیع ۶۳۰ تن شکر در استان گفت : حدود ۱۲۵ تن از این شکر مخصوص کارخانجات قند استان است اما بقیه در بسته های ۹۰۰ گرمی با قیمت ۷۹ هزار و ۵۰۰ ریال در بازار عرضه خواهد شد.

حسن زاده به توزیع ۶۳ تن گوشت قرمز منجد در استان همزمان با ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این گوشت‌ها در مرحله اول در کلاله، مراوه تپه و گمیشان به قیمت هر کیلو ۸۰۰ هزار ریال توزیع می شود و در مراحل بعدی با اختصاص سهمیه بیشتر در اختیار مردم همه مناطق استان قرار خواهد گرفت.

وی همچنین قیمت برنج توزیع شده در ماه رمضان را هر کیلو ۱۸۵ هزار ریال اعلام کرد و گفت: اولویت توزیع این محصول با مجموعه های تعاونی کارگری و دیگر واحد های دارای سیستم های توزیع هدفمند مانند کمک های مومنانه است.

حسن زاده تاکید کرد : ممکن است اقلام اختصاص یافته در این مرحله پاسخگوی نیاز گلستان نباشد که تلاش می کنیم این اقلام از و مسیرهای مطمئن به دست افراد کم برخوردار و جامعه هدف جامعه برسد.

وی از کسبه و بازاریان گلستان خواست: در زمان توزیع اقلام ومایحتاج ضروری مردم در ماه رمضان از ایجاد ازدحام و صف های طولانی و شعله ور تر شدن زنجیره انتقال کرونا خودداری کنند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا