ورزشی

حاشیه های والیبال گنبد با هراز آمل

پایگاه خبری اولکامیز- شیر محمد شیروانی :

اول: در چند سال اخیر به دفعات از سوی بزرگان والیبال و روانشناسان ، در مورد تسلط مربی به برخوردها و گفتارهای خود پیرامون والیبال و حواشی، مقاله های متفاوتی ارائه شده بود. منتها در هفته بیست و چهارم لیگ برتر والیبال کشورمان در خانه والیبال برخوردها و بالا و پائین پریدنهای مربی شهرداری گنبد ، پرتاب آب معدنی و حواشی دیگر باعث تاسف دوستداران شد.

اما بر عکس همین حرکات در زمین هراز که بهروز عطایی با طمانینه و آرامش خاصی اعتراض خود را بیان کرد.تفاوت دیدگاهها در هنگام برخورد با مواقع اینچنینی و نگرفتن تصمیمات عجولانه و دخالت ندادن اطرافیان باعث میشود تیم تمرکز خود را از دست ندهد.

دوم: مصاحبه سر مربی تیم شهرداری گنبد با البرز ورزشی قبل از بازی با سیرجان ، نمونه بی صاحب بودن تیم در عرصه رسانه ای می باشد.وقتی مربی گنبد با اسم آوردن سه بازیکن خود که مستعد دعوت به اردوی تیم ملی معرفی میکند ، باعث فرو پاشی انگیزه در نزد دیگر بازیکنان میشود.در حالیکه یکی از بازیکنان نام برده جزءنفرات ذخیره نیمکت گنبد می باشد.

آیا الکنو باید نفر ذخیره را دعوت بکند یا بازیکنی که فیکس تیم است؟تا بدین لحظه هیچ یک از مربیان لیگ برتری اسمی از بازیکنان تیم خود برای دعوت به تیم ملی را رسانه ای نکردند. مصاحبه مربی گنبد در واقع دل چرکین کردن برخی از بازیکنانی بود که با عملکرد فوق العاده شان در نیم فصل دوم شخصیت تیم را از لحاظ فنی و ساختاری متحول کردند.بهتر است هر گونه حرکتی با تفکرات عدالتخواهان به پیش برود.

سوم: فضاهای ورزشی در گنبد قطعا جوابگوی علاقمندان و دوستداران ورزش نیست.در ایامی که هزینه ورزش کردن بالاتر از قلیان کشیدن در پاتوق ها شده اما گنبد این شهر قهرمان پرور بواسطه برخی تصمیمات عجولانه و غیر منطقی عملا استادیوم تختی خود را بی صاحب رها کرده و ورزشکاران از این عمل که در گنبد بی سابقه بوده را به تعجب وا داشته است.

البته به نظر ، بسته بودن استادیوم مهم نیست و نکته باریکتر از مو منفعت برخی دوستان در اولویت می باشد.همین قصه شامل خانه والیبال گنبد نیز میشود ، سالنی که با تلاش ستودنی آقای طیار ساخته شده و اکنون در حالت برزخ در قسمت شرقی شهر روزگار را سپری میکند.یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا