یادداشت

سخنی در باب مدیر مسئول اولکامیز

پایگاه خبری اولکامیز- ایرج رمضانی ، کارشناس رسانه :

حدود یک هفته قبل لطیف ایزدی یکی از خبرنگاران شرق استان ، که به اذعان بسیاری از اصحاب رسانه یکی از فعالان مطبوعاتی گنبد و استان است.

در پی انتشار یک خبر که بعدها صحت آن هم توسط مراجع ذیربط تایید شد توسط مقام های انتظامی با شیوه ای نه چندان محترمانه و دون شان یک خبرنگار به دادسرا فراخوانده شد و ماجرا پس از مذاکره کوتاهی مختومه شد.

فارغ از دلایلی که باعث ایجاد این موضوع  شد، تقریبا بجز شبکه های اجتماعی محدود اما در فضای رسانه ای استان بازتاب چندانی نداشت که جای تامل دارد.

اینکه خبرنگاری با سه دهه سابقه فرهنگی و دارای کارنامه در یک رسانه رسمی به حق یا به ناحق مورد هتک قرار گرفته و نهادهای مسئول در برابر این ماجرا سکوت کردند کم لطفی برخی همکاران مطبوعاتی و مراجع ذیربط را می رساند.

🔹️هر چند این ماجرا با دلجویی و مهربانی به فرجام خود رسید اما نفس رفتار بوجود آمده بار اول نبوده و آخرین هم نخواهد بود و ممکن است برای هر کسی اتفاق بیفتد.

لذا همدلی همکاران این صنف پرتلاش که در مقابل یکایک مردم احساس مسئولیت کرده و صادقانه خدمت می کنند اقتضا می‌کند بیش از پیش از حیثیت کاری و معنوی خود و همکارانشان صیانت کنند. / روزنامه نگاری گلستان

ایرج رمضانی ، کارشناس رسانه


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا