اخبار

طاهر سارلی : شهید مختوم نژاد جانش را برای وطن فدا کرد

پایگاه خبری اولکامیز- طاهر سارلی فعال اجتماعی ترکمن صحرا در پیامی کوتاه ولی پر معنی به مناسیت شهادت عبدالجبار مختوم نژاد سرباز ترکمن نوشت :

شهادت جانگداز سرباز وظیفه نیروی انتظامی تهران، شهید راه خدمت عبدالجبار مختوم نژاد را به مردم ترکمن صحرا به ویژه مردم عزیز حاجی قوشان (دیار مختومقلی فراغی ) تسلیت عرض می نمایم.

شهید مختوم نژاد یکی از سلحشوران و شیرمردان سرزمین شیران بود که برای انجام وظیفه و امانتداری _ که ازخصلت و ویژگی منحصر به فرد ترکمن هاست _ و برای اینکه مقاومت کرد و تلاش نمود تا نگذارد مجرم از چنگ قانون فرار کند جان شیرینش را فدا کرد ، چه بسا ممکن بود با فرار مجرم حق یا حقوق افراد شاکی و بیگناه پایمال شود.

ترکمن درتاریخ به شجاعت و امانتداری معروف است، شهید مختوم نژاد با فدا کردن جان خود دو باره اثبات کرد که مردم ترکمن هنوز این ویژگی را دارا هستند و هرجا لازم باشد در راه حق و عدالت حاضرند جان خود را نثار کنند.

شهادتش مبارکباد، جایگاهش جنت برین ، ترکمن صحرا تسلیت، گنبد تسلیت، حاجی قوشان تسلیت، فراغی تسلیت، رجب شاهیر دایی عزیز تسلیت، روحش شاد ، یادش گرامی.

إن شاءالله در روز رستاخیز شفیع دوستدارانش باشد. ارادتمند طاهرسارلی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۴ دیدگاه ها

  1. بلاشک جایگاه این شهید راه امنیت (نه خدمت) بهشت برین خدا خواهد بود و خداوند به خانواده ی ایشان صبر عنایت فرماید …
    متعجبم از آقای سارلی که چرا در هر رویداد بعضاً تلخ اجتماعی به مسأله ی قومیت ورود پیدا میکنید..
    هر فرد و انسان آزاده ای فارغ از هر قوم و نژادی ممکن بود تصمیمی که این شهید بزرگوار در آن لحظه گرفته و مانع فرار مجرم شده بودند را بگیرند ( هر چند ممکن بود اصلا این تصمیم را هم نگیرند و مقاومتی هم نکنند) پس شجاعت و فداکاری یک انسان را به یک قوم تنزل ندهید که شهادت هنر مردان خداست ….
    منطقه ی ترکمن صحرا و فرزندان برومند آن همیشه از مسأله ی برجسته بودن و برجسته کردن قومیت متضرر شدند به نظر می‌رسید سخنرانی احساسی و خالی از منطق شما در ماجرای فرهاد قائمی درسی برای شما شده باشد….
    با ادعای این همه تجارب و قدرت سخنوری خودتان دست از بازی کردن در زمین حریف بردارید ….
    برای یکبار هم شده سعی کنید مسایل را از افقی بالاتر و انسانی تر نگاه کنید ….

  2. توکه نظر میدهی فامیل و تصویر ندارید، در حمایت از فرهاد قائمی چه درسی گرفتم که خودم اطلاع ندارم؟ من نام ترکمن را چه در نوشتن چه در گفتن بولد میکنم ، حال شاید عده ای نپسندند ، ضمن احترام به آنها به آنچه که باور دارم میپردازم ، ولی هرچیزی که بنویسم نام و فامیلم را هم میگذارم ، متنفرم از پشت دیوار یا ارجای دیگر بصورت ناشناس با کسی صحبت کنم یا جایی مطلب بگذارم ، چون معتقدم معمولا ادم های بزدل و ترسو چنین میکنند ، حتی اشتباه هم باشد نام و فامیل حتی تصویرم را میگذارم ، من میشناسمت کاش خوب معرفی میکردی خودتو همه بفهمند منتقد چه کسی است تا قضاوت بکنند مقرضانه هست یا دوستانه ، از اقای ایزدی خواهشمندم ناشناسان را اجازه مطلب نوشتن ندهد ، چرا که اگر طرف ناشناس باشد ، نوشته هانظر خودسایت اولکامیز محسوب میشود

  3. سلام نظرات توهین آمیز درج نخواهد شد. نظرات با نام واقعی افراد منتشر نمی شود. اولکامیز با توهین و تخریب مخالف است و به هیچ کسی اجازه توهین و تخریب شخصیتی نخواهد داد. از مخاطبان درخواست میشود که نظرات خود را با نام واقعی ارسال کنند و از هرگونه اهانت دوری نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا