اخبار

مدیر کل بازرسی استانداری گلستان در چای غوشان

پایگاه خبری اولکامیز –  عصر دوشنبه هانی محمدی مدیر کل بازرسی استانداری گلستان به همراه ، حبیب خواجه و ….. به منزل رشید قره باش یکی از اعضای شورا چای غوشان بزرگ حضور بافتند.

مدیرکل بازرسی در حضور دهیار و تنی چند از اعضای شورای روستا مشکلات روستا را جویا شدند وی با دستور مستقیم استاندار گلستان با مدیران ادارات: برق،بنیادمسکن،منابع طبیعی، مخابرات و بخشدارمرکزی گنبد تلفنی هماهنگ کردند و روزبعد سه شنبه در اولین فرصت مدیران یاد شده به همراه کارشناسان و بخشدار مرکزی مشکلات یاد شده از جمله: اجرای باقی طرح هادی؛مشکل برق؛ تلفن داخلی روستا و مراتع محلی بررسی و به اهالی روستا قول مساعد دادند در اولین فرصت بررسی و نتیجه را به بازرسی استانداری گزارش نمایند.

رشید قره باش یکی از اعضای فعال ستاد حجت الاسلام رئیسی گفت : کار میدانی مدیران در دولت کنونی را به فال نیک میگیرم قطعا حضور فیزیکی مسئولین در تعجیل حل مشکل اهالی و به کم رنگ شدن بروکراسی خشک اداری کمک خواهدکرد.

یکی از اعضای هیئت همراه پیشنهاد دادند هیئتی متشکل از: اعضای شورا،دهیار، روحانیون و نخبه گان و فعالین اجتماعی روستا تشکیل بدهند و مشکلات روستاها طبق اولویت بنا به پیشنهاد آنان توسط کارشناسان ذی ربط ادارات مربوطه بررسی شود تا کمبودهای روستاها بهتر و با شتاب بیشر حل شود.

در این نشست حاج آقا ایمر و مدیر داخلی بیمارستان تامین اجتماعی و تنی چند از اهالی و آزاده پورداز حضور داشتند.

در پایان آزاده پورداز از اعضای فعال شورای روستا رشید قره باش؛ دکتر زنگانه، مدیرکل بازرسی و هیئت همراه بابت بررسی مشکلات روستا خارج از وقت اداری تشکر کردند.

گنبدقابوس: آنامحمدبیات

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا