ورزشی

معمای پیچده کوچ میکائیل تاجر از گنبد

پایگاه خبری اولکامیز -حاجی قربان طریک – میکائیل تاجر یا همان بمب افکن ترکمن صحرا که سالیان زیادی در تیم های گنبد و سایر تیم های لیگ برتری در پست پشت خط زن هنرنمایی می کند. او که جثه و هیکل تنومندی دارد با زدن اسپک های قدرتمند و بازی فکورانه در بسیاری از مواقع باعث برد تیم خودش میشود.

امسال هم این بازیکن ارزشمند در تیم شهرداری گنبد بازی می کرد و در نیم فصل اول مسابقات بازی های قابل قبولی برای تیمش انجام داد و در بسیاری از بازیها عامل برد تیم بود. اما خبر شوک آور در تعطیلات نیم فصل مسابقات لیگ برتر والیبال خبر جدایی این بازیکن از تیم شهرداری گنبد بود که واقعا خبر حیرت انگیز و غیر قابل هضم بود.

اما سئوال این است چه کسی و یا چه عواملی باعث جدای این بازیکن از تیم شهرداری گنبد شد ؟ پرسشی که همه به دنبال پاسخ آن هستند.

خود تاجر در این مورد می گوید : در هنگام ثبت قرار داد با تیم شهرداری گنبد اعلام نمودم که در صورت امکان به خاطر نیاز مالی مبلغ قرار دادم را در زمان موعود بپردازید. اما مسئولین تیم به این خواسته من کم لطفی کردند. بارها به آقایان گفتم و حتی به بهانه اعتراض سر تمرین هم نرفتم ولی کسی توجه نکرد. بعد از رفتن من از تیم سریع پول بازیکنان به حساب بازیکنان ریخته شد ظاهرا مسئولین منتظر رفتن من بودند! حق من این نبود من دوست دوست داشتم برای والیبال شهرم بازی کنم ولی بی مهری ها واقعا باعث جدای من از تیم شد.

بازیکن پول می خواهد و برای گذران زندگی خود خواهان دستمزدش می شود و طبق قانون در نیم فصل ۵۵ درصد دستمزد بازیکن داده نشود بازیکن میتواند از تیم جدا شده و با تیم جدید قرار داد ببند.
اما داستان تاجر بازیکن ارزشمند تیم شهرداری کمی پیچیده تر از این مسائل مالی و … می باشد.

تیم بدون شک سرپرست و مدیر عامل دارد که وظیفه اصلی آنها جمع کردن تمامی حاشیه های تیم می باشد.

در تمامی تیم مشکلات مالی و پرداخت دیر هنگام قسط بازیکنان موجب مشکلاتی میشود که با درایت مسئولین تیم این مشکلات حل می شود. اما این حاشیه ها در تیم شهرداری گنبد جمع نمیشود بلکه با پخش یک فایل صوتی از تاجر در صحن شورا ، موجب دلخوری شورا و شهردار از تاجر شده و تا حدودی در آن جلسه تکلیف تاجر مشخص می شود حال از مسئولین تیم چند پرسش را بیان میکنیم تا به افکار عمومی پاسخ درستی داده شود و علت رفتن تاجر از تیم را شفاف سازی کنند؟
نصف تیم بازیکن پشت خط زن محسوب میشود چرا تاجر را دادید و یک پشت خط زن فوق العاده ضعیف غیر بومی گرفتید؟

چرا مسئولین تیم به جای جمع کردن حاشیه تاجر باعث جدای این بازیکن از تیم شدند؟
چرا بعد از رفتن تاجر به یک باره پول میلیاردی پیدا میشود و قسط بازیکنان پرداخت میشود آیا منتظر رفتن تاجر بودید؟

مشاوره های غلط به برخی اعضای شورا را چه کسی میدهد آیا واقعا تا به امروز نمیدانستید جذب بازیکن در نیم فصل یعنی جذب بازیکنان ضعیف و و رفتن به لبه پرتگاه سقوط؟
لطفا شفاف پاسخ دهید تاجر را اخراج کردید یا برای حذف او برنامه ریزی کردید علت حذف او چه بود؟

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا