تورکمن صحرا

موج نگرانی در انتخابات شورای شهر گنبد

پایگاه خبری اولکامیز- حاج قربان طریک : غرور و جاه طلبی سیاستمداران بزرگ چه بسا جان میلیونها انسان  را در طول تاریخ به فنا داه است. این غرور و جاه طلبی متاسفانه در انتخابات شورای شهر گنبد در نوع و مدل عجیبی رونمایی شده است. تکه تکه و سلاخی کردن واژه اتحاد که در بین ترکمن های گنبد به سختی به وجود آمده بود در حال فروپاشی است.

شکست در انتخابات شورای شهر شاید یک شکست از نوع انتخاباتی باشد ولی از هم پاشیدن زنجیره های اتحاد بسیار اسفناک و دردناک است.

پرسش مردم این است چه کسی و چه عاملی باعث به وجودن آوردن این از هم پایشیدگی آرا مردم شده است‌ ؟

به طور قطع و یقین این فرآیند محصول کار ۸ ساله جناح رقیب و غرور و تعصب و جاه طلبی برخی افراد تازه به دوران رسیده و البته تعامل و گاها فعالیت برخی چهره های به اصطلاح نجات دهنده مردم برای جناح رقیب بانی آن شده است.

برای نجات البته نشست های هم صورت گرفت و تقریبا کار به سمت اتحاد و همدلی هم نزدیک شد ولی جاه طلبی و غرور برخی از کاندیداها  تمامی عناصر اتحاد را به یکباره فرو پاشند.

در پشت قضیه فوق یک کاندیدای ادوار که هم اکنون عناصر آن در دو ائتلاف که در اردوگاه انتخابات به جامعه عرضه کرده است هم خودنمایی میکند .

هدف کاندیدای فوق کاملا مشخص و عیان است و البته در کنار او یک نماینده ادوار هم که ۴ سال با رای همین مردم بر مسند قدرت نشست هم در از هم گسیختگی جامعه ما نقش دارد.

به نظر می رسد  شاید این انتخابات آخرین پرده انتحاری این دو کنشگر ترکمن باشد ولی حیف که غرور و جاه طلبی این دو جایش را به اتحاد و برادری میداد.

هنوز هم دیر نیست به فکر مردم باشید که فردا دیر است و صدای مردم آه شما را خواهد گرفت.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا