اخبار

هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاوس برگزار شد

 ایرنا – روز نخست هفته نهم کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۵۰ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۶ دور به مسافت هزار، هزار و ۲۰۰ و هزار و ۴۵۰ متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگران در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی هیات سوارکاری گنبدکاووس، در دور نخست روز هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، اسب‌های بیش از چهار سال نژاد ترکمن (maiden) به مسافت هزار متر با هم به رقابت پرداختند که اسب سزارمهر زودتر از دیگر اسب‌ها از خط پایان عبور کرد و اول شد و اسب‌های صنم شاه و آرشام‌یوسف به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور دوم که به مسافت هزار متر ویژه اسب‌های سه ساله نژاد تروبرد (maiden) برگزار شد، اسب مارشال اول شد و اسب‌های ریو جنتیله و ادن‌لاین به ترتیب دوم و سوم شدند.

رقابت در دور سوم میان اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس یک و به مسافت هزار و ۲۰۰ متر برگزار شد که در پایان اسب ریگان با پیشی گرفتن از دیگر رقبا اول شد و اسب‌های گلدن استیت و مستردن به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند.

در دور چهارم روز نخست هفته نهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس که به مسافت هزار و ۲۰۰ متر و ویژه اسب‌های بیش از چهار سال نژاد تروبرد کلاس چهار برگزار شد، اسب تاواجیگ سریع‌تر از خط پایان گذشت و در جایگاه نخست قرار گرفت و اسب‌های لاوهج و بست می سلکشن به ترتیب مقام‌ دوم و سوم را از آن خود کردند.

در دور پنجم مسابقات نیز اسب‌های نژاد دوخون بیش از سه سال کلاس ۶ به مسافت هزار و ۴۵۰ متر با هم به رقابت پرداختند که اسب تارلان اول شد و اسب‌های آتلان‌تای و فرگل به ترتیب دوم و سوم شدند.

در دور پایانی روز نخست هفته نهم مسابقات کورس زمستانه گنبدکاووس نیز که با رقابت اسب‌های نژاد دوخون بیش از چهار سال کلاس چهار به مسافت هزار و ۴۵۰ متر برگزار شد، اسب جنتلمن به مقام قهرمانی رسید و اسب‌های بلک ولف و تکنو به ترتیب به مقام دوم و سوم رسیدند.

برگزار کنندگان روز نخست هفته نهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس یک میلیارد و ۱۶۹ میلیون ریال جایزه نقدی پیش بینی به مالکان، مربیان و چابکسواران اسب‌های اول تا سوم ۶ دور برگزار شده این روز پرداخت کردند.

به سبب شرایط نامساعد جوی دیروز پنجشنبه /۲ بهمن/ مسابقات این روز فردا شنبه ۴ بهمن برگزار شود.

www..ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا