سیاسی

پاسخی بر نوشته حقوق خوانده جوان  

حاشیه نروید به سئوالات من پاسخ ندادید؟  

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز – آنامحمد بیات خبرنگار و فعال سیاسی تورکمن در جواب به مطلب دوم احمد ایگدری که با تیتر « پاسخی بر مطلب مدعی بدون ادله حقوق خوانده!! » در اولکامیز درج شده بود ، نوشته  ذیل را ارسال نمود که در پی می آید:

آقای ایگدری ، بنده به عنوان اهل رسانه در مورخه شانزدهم شهریور سال جاری به لیست پیشنهادی رئیس ستاد رئیس جمهور فعلی در استان برای کرسی استانداری گلستان ، اعتراض کردم و گفتم که چرا اهل سنت ، ترکمنها و زنان در لیست تان مشاهده نمیشود ؟!! ولی شما با کمال تأمل و تعجب با تیتر: « هیس! مدعیان اصلاحات فریاد نمیزنند! » در واقع به اعتراض بنده جوابیه دادید! گویا به نقد بنده به سیدعلی طاهری اعتراض داشتید!؟

دوست ندارم به نوشتار حاشیه ای شما بپردازم، نمیخواهم موضوع اصلی همانا انتصابات فراموش بشود. اتفاقا یکی از کاربران اولکامیز با نام محفوظ نوشته اند: « نویسنده در  مطلب هیس! مدعیان اصلاحات فریاد نمیزنند! در دوگانه‌ ای نظری افتاده و از مسیر تحلیل درست دور مانده است: اصلاح‌طلب/ اصولگرا . . .  »

بدون شک جنابعالی جوابیه مرا نخواندید اگر به دقت مطالعه میکردید قبل از به حاشیه پرداختن به سئوال من جواب می دادید. مثلا : قدرت رئیس جمهور در قانون و عمل چگونه است؟

جناب ایگدری ، اگر ادله ای دارید فرد مورد نظر شما در لیست حاج آقا طاهری و مجمع نمایندگان گلستان وجود دارد اعلام کنید.

در بند۶ آخرین نوشتارتان حاشا کرده اید از سلیمان هاشمی دفاع نکرده اید!! در صورتی که ضمن حمایت از نامبرده در جوابیه اول و در نوشتار دوم تان به بنده اعلام کردید: چرا از برمک و گوگلانی حمایت نکردید و از آرمانهای خود عدول کردید؟! و اعلام می دارید دوست انتخاباتی تان در لیست طاهری وجود دارد!  کاملا گفته های شما تناقض آشکار دارد وقتی حقیقت را میگوئیم شما اذعان میدارید فلانی هم در لیست هست!

وقتی به نبودن ترکمنها در لیست طاهری اعتراض میشود باز تکرار می کنید هاشمی در لیست او هست!! لابد سلیمان عباسی را با سلیمان هاشمی اشتباه گرفتید!!

آقای ایگدری ، کمی با ادله قلم فرسایی کنید برای من فرقی نمیکند هر ترکمنی باشد حداقل شایسته باشد و دولتمردان فعلی نیز نیم نگاهی به نخبگان اهل سنت و ترکمنها در انتصابات داشته باشند.

بحث های حاشیه ای نقد اصلاحات و توهین های که به اینجانب و یاشولی ها داشتید را نیازی نمی بینم جواب بدهم اگر در آینده نقد منصفانه داشتید حتما اعضای تشکل های یاد شده جواب خواهند داد.

نوشتار غیر منطقی، احساسی، دوگانه و پر حاشیه شما به عنوان جوان حقوق خوانده باعث عدم جوابگوبی به سئوالات حقیر و نادیده گرفتن دفاع  منطقی نویسندگان ازنخبگان ترکمن را به دنبال داشته و دارد .

یادآوری میشود چرا جنابعالی از معرفی شدگان ترکمن برای پست های در سطح ملی و استانی حمایت نمی کنید؟!!

اینجانب به این نتیجه رسیدم قطعا خوانندگان نیر متوجه شده اند شما جز هاشمی کسی را برای انتصاب در پست استانی و ملی لایق نمی بینید.

ختم کلام اعلام میدارم تمامی نوشته ها و یادداشت هایم با نام واقعی بدون پسوند و پیشوند میباشد ولی معمولا مدیران سایت ها ؛ کانال ها و جراید قبل از ثبت خبر یا گزارش، نقد و نوشته های بنده در اول و انتهای نام حقیر، عنوان هایی را اضافه میکنند که نظر لطف همکاران می باشد، حقیر دنبال نام نیستم و نیازی هم نمی بینم.

آنامحمد بیات / ۲۲ شهریور ۱۴۰۰

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا