مطالب ویژه

گندم کارانی که جوکار هم نیستند

در پاسخ به مطلب توهین آمیز « جرجان خبر »

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز – در پی انتشار مطلب انتقادی با تیتر « پایتخت والیبال کشور، میزبان بازیکنان غیر بومی شده » به قلم شیرمحمد شیروانی خبرنگار ورزشی نویس گنبدی در اولکامیز، کانال جرجان خبر مطلبی توهین آمیز با عنوان « والیبال گنبدکاووس با گذر از احساسات وارد فاز تازه ای از پیشرفت می شود؛ امروز فصل همدلی است/ چرک نویسان در لباس خبرنگار ظاهر نشوند » منتشر کرد که متاسفانه این رسانه ،  خبرنگاران ورزشی گنبدی را  به عنوان « چرک نویسان » قلمداد کرده بود. شیرمحمد شیروانی همکار ورزشی نویس ما در باره این مطلب موهن واکنش نشان داد و جوابیه ذیل را ارسال نمود که می خوانید :

کانال جرجان خبر به مدیریت دوست عزیزم مهدی باقریان، مطالبی را در مورد والیبال گنبد عنوان نموده که  بیشتر به « خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی » شباهت دارد.

اینکه برخی از منتقدین را  با ادبیات ناشایست درقامت چرک نویس ، باج خور، دلال یا تخریب گر خطاب بکنید زیبنده جرجان خبر و شما نیست.

در اینجا معلوم است که از کارشناس والیبال در نوشتن مطالب والیبالی بهره نگرفته اید. این نوع ادبیات چاله میدانی حداقل در ورزش دانشگاهی همانند والیبال جایی ندارد. چون احساس سوختن به تماشا نمی شود.

نوشته بودید که امروز فصل همدلی است ولی ما میگوییم فصل همدلی همیشه در جریان بوده ولی قطار شما دیر حرکت کرده است.

در مطالب جرجان خبر گفته شده که حضور فرد والیبالی همچون طاهر قره داشلی در رأس تیم و کمکش به والببال، برخی افراد سود جو و … در کانالها جیب خود را پر پول میکردند در مسیر تخریب و از بین بردن انگیزه بازیکنان شده اند.

ما در پاسخ به این نوع نگارش که متعلق به افراد خود شیفته مجازی می باشد میگوییم نیمکت والیبال گنبد در تمام دورانها  متعلق به افراد والیبالی بوده ، به گمان تا به حال از رشته های دیگر برای سر مربیگری والیبال گنبد فردی انتخاب نشده است.

در مورد دلالی و یا تهمت هایی از این قبیل باید گفت که در گنبد نه از سوی سر مربی، سرپرست ، پیشکسوت و خبرنگار هیچ وقت باج خواهی یا به قول شما دلال بازی نبوده ، اگر شما سراغی از این نوع بازی دارید عنوان بکنید که قطعا تریج برخی آقایان به این سایزها نمیخورد .

از شروع والیبال در ترکمن صحرا قلم به دستان مظلوم واقع شده و بدون چشمداشتی برای والیبال گنبد قلم فرسایی کرده اند ، اما دوست دارم بدانم جرجان خبر برای والیبال گنبد چقدر همت کرده است؟

در بین سطور از فراری شدن بازیکنان گفته بودید، خدمت رسانه مذکور باید گفت که رفتن و کوچ بازیکنان به علت دیر بسته شدن تیم است. نمیدانم گفته های بنده در مخیله این آقایان می گنجد یا نه؟

بنده به زعم خود یکی از طرفداران آقای قره داشلی در ۴ سال اخیر بوده ام و حمایت های بیشماری را علیرغم مخالفت خیلی از والیبالیست ها از ایشان داشته ام.

علت حمایت از مربی یاد شده به خاطر برنامه های این مربی است که به فکر جوانگرایی و بومی گرایی بود. اما وقتی عمل و کردار این مربی در بستن تیم را مشاهده میکنیم با برنامه های او فاصله زیادی دارد. قطعا انتقادهای خود را انجام میدهیم.

در چند روز اخیر با رئیس شورا شهر گنبد آقای ناصری در مورد هزینه ها صحبت کردم ایشان متفق القول بودند که برای بستن تیم  بیشتر به سمت و سوی بومی گرایی باید حرکت کرد.

در پایان ذکر این نکته حائز اهمیت است که همانطور نخبگان و صاحب نظران در استان گلستان برای انتخاب استاندار شعار بومی گرایی را سر میدهند، ایده پردازان والیبالی ترکمن صحرا نیز بر انتخاب تیم از نسل جوان و با تجربه با اولویت بومی گرایی اصرار دارند. اما از جرجان خبر انتظار داریم با توجه به اینکه شعار شفاف سازی را سر دادند قیمت های نجومی برخی بازیکنان و تمرین دهنده تیم را نیز رونمایی بکنند. یا حق

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا