یادداشت

نوشته های نوقلمان / ۴

موضوع:کلاسهای حضوری و غیرحضوری

پایگاه خبری اولکامیز – از وقتی که ویروس کرونا آمده است همه کلاس ها غیرحضوری و از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود و کلاس های حضوری بخاطر شیوع ویروس کرونا ممنوع می‌باشد. البته از طریق تلویزیون هم دروس های مختلف تدریس و آموزش داده می‌شود.

کلاس های غیرحضوری که از طریق فضای مجازی برگزار می‌شود مزایا و معایبی هم دارد. برای مثال مزایای کلاس های غیرحضوری کم شدن استرس، افزایش اعتماد به نفس ، نیاز نداشتن به رفت و آمد، دسترسی به منابع، استفاده از تکنولوژی و…است و معایب آن مانند کم شدن روابط اجتماعی، ارتباط کاملا غیرحضوری با معلم، دشوار شدن یادگیری دروس ها و…می‌باشد.

اگر کلاس ها حضوری شوند به نفع دانش آموز است و دانش آموز انگیزه بیشتری برای درس خواندن و کسب علم پیدا می‌کند و تلاش خودش را بیشتر می‌کند.

کلاس های حضوری مزایای زیادی دارد و این خیلی به نفع دانش آموز است. از جمله مزایای کلاس حضوری مانند بیشتر شدن روابط اجتماعی و دوستی بین دانش آموزان، ارتباط حضوری و مستقیم با معلم و یادگیری بهتر مطالب و…می‌باشد.

در نتیجه کلاس های حضوری بهتر از کلاس های غیرحضوری است و دانش آموزان در کلاس های حضوری مطالب درسی را بهتر درک می‌کنند. همه ما دانش آموزان آرزو داریم که هرچه زودتر ویروس کرونا از بین برود و همه کلاس‌ها مثل گذشته حضوری شوند تا همه دانش آموزان به مدرسه بیایند و در کنار هم کسب علم کنند.

نوشته : محمد رضا آتابای قادری                                                                        دانش دهم تجربی دبیرستان ابوحنیفه گنبد


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا