ورزشی

هفته بیست و دوم رقابت داغ شهنازی و عطایی

پایگاه خبری اولکامیز- شیر محمد شیروانی : امروز مصادف با اول بهمن ، پس از وقفه یک هفته ای ، تیمها به خاکریز ۲۲ رسیدند.هفته ای که فولاد سیرجان پس از ناکامی در هفته ۲۱ مقابل سایپا ، این بار در مقابل تیم ته جدولی قرار میگیرد به نام خاتم اردکان.دیگر تیم انتهای جدول راه یاب ملل مبارزه سختی خواهد داشت با شهرداری ورامین متحول شده که با اضافه شدن یاران مصدوم ورامینی ها کار برای نماینده مریوان سخت تر نیز خواهد شد.

دو بازی فولاد سیرجان با خاتم اردکان و راه یاب ملل و شهرداری ورامین ساعت ۱۱ با هم دیدار خواهند داشت بدون پخش مستقیم .اما گُل سر سبد هفته ۲۲ بر میگردد به بازی ساعت ۱۴ در خانه والیبال با پخش از شبکه شما.جدال سایپا و هراز آمل .جایی که هر دو تیم تاکتیک پذیرند و دو مربی کار بلد بر روی نیمکت و البته بازیکنان سر شناس در دو طرف زمین .

باید ببینیم کدام بازیکن فرمان را بدست گرفته تا چرخه به زمین اون تیم باشد.آذر باتری که در هفته قبل شکست سنگینی را به هراز آمل با پیروزی در گیم پنجم غالب کرده بود اینبار در مصافی سنگین در برابر تیم صدر جدولی فولاد سپاهانی قرار میگیرد که یکی از باشخصیت ترین مربیان ایران را در نیمکت خود دارد امیدواریم با توجه به ریسک پذیری دکتر نفرزاده که تبحر خاصی در آماده کردن بازیکنان جوان و آینده دار را دارد این بازی تماشاگر پسند از آب بیرون بیاید.

در تیم آذر باتری یکی از ستاره های ناب دشت پنبه زارهاکه به او بمب افکن جدید ترکمن صحرا لقب داده اند یعنی ارسلان یلمه با ۱۹ سال سن و چپ دست و همچنین دو پُسته (پشت خط و دریافت قدرتی)بازی میکند قول آن را میدهیم که در آینده بیشتر از این بازیکن محجوب خواهیم نوشت.پیکان در این هفته برابر یاران تاجر یعنی شهداب یزد قرار خواهد گرفت این بازی راس ساعت ۱۷ عصر در خانه والیبال برگزار خواهد شد ،

دوستداران والیبال میتوانند از شبکه ورزش این بازی را بطور مستقیم تماشا بکنند.پیکان برای رسیدن به پلی آف محکوم به برد است. آخرین بازی این هفته نیز شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در مکان دوم جدول با شهرداری قزوین که به تازگی مسعود آرمات از این تیم کناره گیری کرده جدال نفسگیری را خواهد داشت.در تیم نماینده ارومیه اگر موتور میثم صالحی راه بیافتد کار تیم مقابل سخت خواهد شد.

شهرداری گنبد و هورسان رامسر که بشدت پا به پای هم برای قرار گرفتن در بین ۸ تیم مبارزه میکنند ، این هفته با قرعه استراحت روبرو شدند . در هفته بیست و سوم که مصادف با سوم همین ماه می باشد ، نماینده گنبد در برابرسایپا تهران رو در رو میشود.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا