مطالب ویژه

شادمهر در دیدار مجمع نمایندگان گلستان با قالیباف چه گفت؟

پایگاه خبری اولکامیز-  شادمهر در این دیدار که با حضور قالیباف رئیس مجلس تشکیل شد به جذب سرمایه گذاری و فراخوان سرمایه گذاری از هلدینگ ها و صندوق ها جهت سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در گنبدکاووس تاکید کرد و گفت: آن چه رنج آور است این است که ما در گلستان یکصد هزار جویای کار در خارج از استان و کشور داریم.

🔹 این نماینده در ادامه افزود: منطقه آزاد اینچه برون تنها مسیر توسعه استان و تنها راه تنفس و تنها راه دسترسی به کشورهای آسیای میانه و کشورهای cis است.

🔹 شادمهر خطاب به قالیباف ضمن اشاره به اعتبارات مورد نیاز گفت: ما را در افزایش اعتبار و ایجاد ردیف جدید که در کمیسیون نیز تایید شده یاری کنید. و افزود: گنبدکاووس مرکز استعدادهای کشاورزی به ویژه در زمینه فرآوری و صنایع تبدیلی کشاورزی و مرکز توسعه گلخانه کشور است. جذب یک سرمایه گذار و یا ایجاد یک صنعت مادر ایجاب میکند تا فرصت سرمایه گذاری فراهم شود.

🔹 در خاتمه شادمهر از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد تا شخصاً در اولین فرصت سفری کاری برای بازدید و رفع محرومیت استان و گنبدکاووس داشته باشند./  گروه رسانه و روابط عمومی دفتر نماینده امانقلیچ شادمهر

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا