یادداشت

به یاد بابا آل هوز

ایگاه خبری اولکامیز – یک سال از هجرت ناباورانه بابا آل هوز شهردار پیشین آق قلا به دیار باقی سپری شد. شخصیتی که وزین بود و در حد توان به مردمش خدمت کرد چه در آق قلا و چه در بندرترکمن. عظیم قرنجیک یکی از همراهان اهل قلم و فرهیخته اولکامیز متن کوتاه به یاد دوست و همکار گرامی اش مرحوم بابا آل هوز نوشته است که در ذیل می خوانید :

پنچم ماه رجب، یادآور رحلت جانگداز دوست و همکار بسیار معزز مرحوم مغفور حاج بابا آل هوز است .

سال گذشته در چنین روزی(  پنجم  ماه رجب مصدف بود با دهم اسفند ۹۸) یکی از صاحب منصبان متین و با حسن خلق و مدیر و مدبر ترکمن صحرا ، که در قامت منتخب اولین شورای اسلامی شهر آق قلا و سیزدهمین شهردار آن دیار و نیز به عنوان رئیس امور مالیاتی ادارات امور مالیاتی شهرستان های آق قلا و بندر ترکمن و … در مصدر و منصب بوده و خدمات ارزنده ای را بر مردم منطقه از خود بیادگار گذاشته بود ، از میان ما رخت بر بست و به دیار حق شتافت .

روز پنجم ماه رجب امسال- فردا – نیز بسان روز و ایام ارتحالش در سال گذشته، باز هم در ” حیرانی ما انسان های قرنطینه شده از بابت بلای خانمانسوز کرونا ،” در اولین سال ارتحال آن بزرگ مردِ بی ادعا، دعایی از اعماق وجود، نثار روح والای آن مرحوم می کنیم . روحشان شاد و یاد و خاطره اش همواره گرامی باد.

www..ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا