یادداشت

بهره برداری دشمنان اسلام از دنیای مجازی

پایگاه خبری اولکامیز- حاج طاهر زادقلی دوجی * : مدتی است دشمنان دین اسلام جهت تهی کردن فرزندان مسلمانان از باورهای دینی و بی تفاوت کردن آنها در برابر از بین رفتن مقدساتمان ،بازی هایی تحت عناوین پاپ جی یا کلش را طراحی کرده اند که در طی این بازی ها،بازیگران فضای مجازی باید دست به تخریب مسجد بزنند یا ملاها را بکشند. در هر بار که مسجدی را با توپ منفجر کنند بازیگر امتیاز میگیرد و میتواند وارد مرحله ی بالاتر بازی شوند

همشهریان عزیز دشمنان ما دارند ما را از ضعیف ترین نقطه مان  که محبت به فرزندان باشد میزنند.

درحال حاضر درهر خانواده ای پدر یا مادر برای فرزندان خود گرانترین و پیشرفته ترین گوشی را بخرند نشانه ی دوست داشتن شمرده میشود و اگر بابایی نتوانست برای فرزندش چنین کاری بکند انگار بچه اش را دوست ندارد

پس به هر نحوی گوشی موردنظر فرزند راتهیه میکند.

حال اگر در استفاده از کامپیوتر ها و گوشی ها یا لپ تاب ها یا تبلت های فرزندانمان نظارت نکنیم یا نتوانیم نظارت کنیم و به هوای اینکه بچه مشغول درس خواندن است چیزی به بچه ها نگوییم :

آیا منفجر کردن مسجد در فضای مجازی برای دریافت جایزه و عادی کردن کشتن آدم در ذهن بچه ها ،چه تاثیری در ایمان به دین اسلام خواهد داشت؟

برای تخریب مسجد در فضای مجازی بچه ها از خوردن غذا امتناع میکنند. از خواب خود میزنند . تمام فکر و ذکر بچه میشود تخریب و انفجار مسجد و کشتن انسان. مثلا میگوید یه صدوپنجاه مسجد دیگه را منفجر بکنم و پانصد نفر انسان را بکشم وارد مرحله ی بعدی میشوم.

این بچه نسبت به دین اسلام و روحانیون و کتاب آسمانی مان چه حسی را خواهد داشت؟

*فرهنگی بازنشسته مراوه تپه

www.ulkamiz.ir

 

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا