یادداشت

جاده های مرگ در گنبد

پایگاه خبری اولکامیز- حاجی نظر آق بندئی : شهرستان گنبد کاووس با وسعت فراوان بخش داشلی برون و جمعیت انبوه در بخش مرکزی راههای ارتباط بین شهر و روستاهای اطراف آن همواره یکی ا ز معضلات بزرگ آن به جهت کم عرض بودن و چاله ها و خرابی و عدم دید شبانه و پیچ و خم های غیر استاندارد تصادفات فراوانی را به همراه داشته وعده ی زیادی عزیزان خود را دراین راه ازدست داده ویا دچار معلولیت شده اند

کمتر روزی است که اژیر آمبولانس های ۱۱۵ در این راهها به صدا در نیاید و شنوندگان نگران عزیزان خود تا رسیدن به مقصد نباشند .

اما آنچه که این جاده های مرگ را به جادههای وحشت مبدل می کند

بارندگی های شبانه آن هم در اکثر مسیر ها که خط کشی بین جادهها یا وجود ندارد و یا براثر فرسایش ازبین رفته و تیرگی مسیر براثر ریزش باران عمق دید را بسیار کمتر می کند و به گواه می توان گفت رانندگی در شب های بارانی ا ز روی شانس و دل را سپردن بخداست .

جاده هایی که باید مسیر رفت و برگشت جدا از هم باشد و روشنایی شبانه در آن وجود داشته باشد و خط کشی محل های سبقت ممنوع و آزاد درآن به وضوح  تعیین شده باشد .

البته هیچکدام از نوشته های بالا برای همشهریان ما غریب نیست ولی توجه به آنها و اصلاح بعضی نکات از جانب مسئولین مربوطه می تواند بسیاری از خطرات و صدمات را مانع شود .  ۳ اسفند ۹۹

WWW.ULKAMIZ.IR


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا