مطالب ویژه

استارت تبلیغاتی صدا و سیما با رستم قاسمی

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- حبیب الله گرگانلی دوجی : رویه صدا و سیما به دلیل داشتن ماهیت ملی و فراجناجی و همچنین مخاطب زیاد، بگونه ای بود که  [در سال های اخیر] خیلی محتاطانه درباره افرادی که سودای کاندیداتوری ریاست جمهوری دارند رفتار میکرد.

مسوولان صدا و سیما ادعا میکرند که وقتی احساس میکنند شخصی قصد کاندیداتوری دارد چند ماه حتی یکسال زودتر هر گونه اخبار و حواشی که منجر به تبلیغ وی شود (چه منفی و چه مثبت) را رصد کرده و حق پخش به آن نمی دهند.

ولی گویا رویه عوض شده و به شدت در راستای تبلیغ آقای رستم قاسمی قدم برداشته اند.

خبر ترور وی در لبنان اولین تبلیغ برای معاون اقتصادی سپاه قدس بود که همه از جمله مطهری نماینده سابق مجلس واکنش نشان دادند (حتی آقای مطهری گفتند از قاسمی به دلیل تبلیغات زودهنگام شکایت میکند).

حال شاید برخی از دوستان بگویند این اخبار بیشتر در فضای مجازی برجسته یا به اصطلاح بولد شد،

ولی شبکه پنچ و برنامه دست خط با دعوت آقای رستم قاسمی وزیر سابق نفت مهر تاییدی بر این مدعا زد که  صدا و سیما به سمت و سوی افراد یا احزاب خاص جبهه گیری میکند

این برنامه که روز جمعه ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ پخش شد و به مدت یک ساعت طول کشید به تفضیل زندگی شخصی و سیاسی و افکار و تفکرات ایشان را بیان کردند.

در بخشی از این برنامه مصاحبه عوامل برنامه با دختر ایشان را نیز پخش کردند که مجری از وی پرسید بدترین اتفاق مربوط به پدر :

دخترشان گفتند خبر ترور پدر در لبنان که بیانگر این است برنامه آرشیوی نیست و در این چند صباحی که آقای قاسمی احساس تکلیف کردند ضبط شده است.

امیدواریم انگ میلی بودن بر صدا و سیما منجر به بی میلی افراد جامعه به صدا و سیما و در حالت بدتر آن نسبت به انتخاب پیش رو نشود و انتظار داریم ناظران پخش (همانگونه که با دقت تماشاگران والیبال و فوتبال را با دقت رصد میکنند) اهتمام ویژه ای در رصد برنامه ها و اخبار در این برهه زمانی کنند.

www.ulkamiz.ir

 

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا