یادداشت

به مناسبت روز معلم

پایگاه خبری اولکامیز- عظیم قرنجیک عضو تحریریه سایت  اولکامیز به مناسبت دوازدهم اردی بهشت روز معلم نوشت  :

بطورقطع می توان گفت که سروکارداشتن بادانش آموزان ازمرحله ابتدایی تامراحل عالی ، ازدشوارترین وسنگین ترین مسئولیت هایی است که فقط معلمان باصداقت وانگیزه انسانی که دارند به انجام آن مشغول می باشند.

بنابراین تلاش درجهت رفع کاستی هاوسعی دربرآورده ساختن ضرورت هاونیازمندی های که نظام آموزشی وقشرمعلم جامعه مادارد علاوه براینکه مسئولیت قانونی دولتمردان بشمارمی آید، انجام یک رسالت انسانی نیزتلقی می گردد.

باردیگرتاکیدمی گرددکه تامین مواد آموزشی لازم، بهبودبخشیدن به فضای آموزشی، ارتقای سطح علمی معلمان، ارائه خدمات وانجام حمایت های لازم ازملعمان کشور، تامین معاش کافی ومسکن و… زمینه هایی است که می تواند جایگاه ونگرش ارزش مدارانه حکومت ونظام آموزشی را درچهارچوب قانونمندشدن آن به تصویربکشد.

دیگر اینکه ، تقدیر از معلم و تجلیل از روز جهانی معلم در آنست که با تمهیدات و فراهم آوری تسهیلات آموزشی و خدماتی و فرهنگی این چراغ کم فروغ را تقویت بخشیده تا جهانی از نور و روشنایی بروی جامعه ما گشوده شود.

روشنایی که در پرتو آن همه شهروندان و فرزندان این مرز و بوم با آرامش و امنیت و صلح و سازندگی به زندگی شرافتمندانه و سرشار از معرفت و آگاهی و کمال دست یابند.

✴ روز معلم مبارک و خجسته باد .🌷


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. ✴ پرتاب واژه ها ، درون تاریکی ها

    معلمان ؛ ” واژه ها را به درون تاریکی ها می فرستند و منتظر پژواکشان می نشینند و اگر پژواکی آمد، گو که بسیار هم ضعیف، واژه های دیگری می فرستند و…. ، آگاهی از عطش زیستن را که در همه ما دهان گشوده است ، خلق کنند تا در دلهامان ، آگاهی وصف ناپذیر انسان بودن را ، زنده نگاه دارند “.*

    🌷 روز معلم ، مبارک و خجسته باد .🌷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا