اخبار

تقدیر فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی گلستان از حماسه حضور مردم

پایگاه خبری اولکامیز – فرمانده سپاه نینوا و فرمانده انتظامی استان گلستان در پیام مشترکی از حضور حماسی مردم در محکومیت اغتشاشات اخیر تقدیر و تشکر کردند.

 سردار سرتیب دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا و سردار سرتیب دوم‌ محمدفاضل دادگر؛ فرمانده انتظامی استان از حضور مردم همیشه در صحنه و با بصیرت استان در محکومیت اغتشاشات اخیر با بیانیه ای به شرح ذیل تقدیر کردند:

“در شرایطی که ایران اسلامی با رقم زدن حماسه میلیونی اربعین حسینی به استقبال چهل و دومین سالروز دفاع مقدس می رفت، دشمنان این آب و خاک بدنبال آن بودند تا با بهانه ای واهی کام مردم بصیر و ولایتمدار ما را تلخ کنند.

تجمع غیرقانونی، توهین به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و تخریب اموال عمومی کار اغتشاشگران است و مردم انقلابی ما هیچگاه دست به چنین اقداماتی نزده، پلیس و نهادهای امنیتی را خادم خود دانسته و حامی آن ها هستند و به خوبی خط خود را از برهم زنندگان امنیت جامعه جدا کرده اند.

نیرو های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران به خوبی نشان داده اند امنیت و آسایش مردم خط قرمز آنهاست و هرکس بخواهد آرامش مردم را خدشه دارد کند با مشت آهنین سربازان انقلاب اسلامی مواجه خواهد شد.

اینجانبان بر خود وظیفه می دانیم از حضور بموقع و بهنگام مردم ولایتمدار و شهید پرور استان گلستان در محکومیت اقدامات مخلان امنیت و اعلام انزجار و بیزاری از اغتشاشگران تقدیر و تشکر نماییم.”

سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا گلستان

سرتیپ دوم محمدسعید فاضل دادگر ؛ فرمانده انتظامی گلستان

منبع – ایسنا گلستان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا