یادداشت

جوابیه گرگان پرس به اولکامیز

پایگاه خبری اولکامیز- جناب آقای لطیف ایزدی مدیر محترم الکامیز ؛ مرقومه حضرتعالی که تحت عنوان جوابیه به این کانال ارسال شد مطالعه و طبق قانون مطبوعات عینا منتشر شد.

با پاراگراف های نخستین جوابیه کاری ندارم و جوابش با با آقای رضایی (نویسنده مطلب) اما در پارگراف آخر بنده را مورد خطاب قرار دادید در دو مورد :

نکته اول : گفتید که بنده (ایزدی)عضو خانه مطبوعاتم و شما عضو هیات مدیره ، طبعا باید هوای عضو خانه را داشته باشید.

آقای ایزدی آنهایی که از نزدیک مرا می شناسند می دانند که من بیش از هر کسی راضی نیستم خبرنگاری بازداشت یا محدود شود چرا که فضای مجازی و رسانه امروز ابزار اصلی شفافیت و نظارت بر ارباب قدرت بوده و هستند و حتی قوی تر و موثرتر از برخی نهادهای نظارتی ،دارند عمل می کنند.

بنده در دوره قبلی خانه مطبوعات در پی شکایت شهردار مراوه تپه‌ از شما با ایشان و حتی خانم خلیلی دفتر امور شهری استانداری  تلفنی صحبت کرده تا بلکه مشکل بین شما حل شود.

الانم خانه مطبوعات حامی اعضای خودش هست وپیگیری لازم را انجام می دهد اما اقای ایزدی شما به عنوان عضو خانه مطبوعات کی به هیات ریسه خانه مطبوعات نامه یا تلفن زدیدکه چنین‌مشکلی برایتان پیش آمده، تقاضای حل آن را نمایید.

ثانیا شما که خود را عضو خانه مطبوعات می دانید و ما را ملزم به خدمت به خودتان چرا در سه سال گذشته که ارشاد بنا به دلایل واهی مانع ثبت خانه و  خدمت رسانی هیات مدیره به اعضا شد حتی یک کلمه هم ننوشتید و از هیات مدیره قانونی که با رای اکثریت اعضا انتخاب شدند حمایت نکردید.

نکته دوم : که نگارنده توضیح آن را لازم می داند اینست که گفتید اگر همفکران شما بازداشت یا احضار شوند باز هم شما سکوت می کنید ، این‌ موضوع را نویسندگان الکامیز ، ارتانیوز و کانال های همفکر و همسو شما مدام دارند تکرار می کنند و تخریب خانه مطبوعات جدید را در دستور کار قرار داده اند، جالبتر اینکه شماها از ارشاد استان که همفکر و همسو باشماست درخواست پیگیری کارتان را نمی کنید اما از خانه مطبوعاتی که هنوز شکل درستی به خودش نگرفته هر روز می خواهید که کارتان را پیگیری کند!

قابل توجه شما اقای ایزدی و همه این دوستان!

جناب آقای حمید دلدار خبرنگار و مدیر سایت کلاله خبر که از همفکران من است و شما او را خوب می شناسید ، روز شنبه همین هفته (۱۱ اردیبهشت)با حضور در دادسرای کلاله دو ساعت مورد بازپرسی قرار گرفت تا به شکایت خلیل سعدی شهردار سابق کلاله پاسخ دهد در حالیکه همه‌ میدانند حق با این خبرنگار بود و شهردار تخلف کرده بود.

اما حمید دلدار شلوغ کاری نکرد ، عده ای رو دور خود جمع نکرد تا به دیدار امام‌جمعه،  فرمانده انتظامی ومعاون استاندار برود ، دنبال قهرمان سازی نبود ، مثل مرد به دادگاه رفت و جواب بازپرس را داد اما نمی دانم چرا شما علاقه دارید موضوعات اینچنینی را در فضای شلوغ و آشفته پیگیری کنید .

توصیه ام‌ به شما اینست که حتی اگر در حق شما اجحاف شد و ثلمه ای به ابروی شما وارد شد ، از منیت ها عبور کرده و مسببان را ببخشید ، بنده هم‌ بارها احضار شده و شاید به تندی هم‌با ما برخورد شد اما رویه ما سکوت،  همراهی و شکیبایی بود .

جواد عموزاد – ادمین گرگان پرس

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا