اخبار

«سریک» گنبد قهرمان نیم فصل لیگ برتر والیبال زنان شد

پایگاه خبری اولکامیز – تیم «سریک» گنبدکاووس به عنوان تنها نماینده گلستان در لیگ برتر والیبال زنان با پیروزی در مقابل تیم «طلوع‌ مهر یزد» موفق به کسب عنوان قهرمانی تیم فصل شد.

به گزارش ایرنا، تیم سریک در بازی امروز خود (جمعه) مقابل تیم یزدی که در سالن المپیک گنبدکاووس برگزار شد توانست حریف را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و با کسب هفت پیروزی و ۲۰ امتیاز در صدر جدول این رقابت‌ها قرار گیرد.

بازیکنان نیلوفر حجتی با تسلط کامل توانستند دست‌های اول، دوم و سوم بازی امروز را با نتایج ۲۵ بر ۱۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی برسد.

سرمربی تیم سریک گنبدکاووس در پایان بازی امروز با تبریک قهرمانی بازیکنانش در نیم فصل لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: در رقابت امروز تیم حریف ۲ مصدوم داشت و با استفاده از بازیکنان جوان و ذخیره خود توانستیم برنده میدان باشیم.

نیلوفر حجتی افزود: تمام بازیکنان تیم تا پایان نیم فصل به میدان آمدند که خود انگیزه خوبی برایشان است تا نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنند.

وی کسب موفقیت‌های تیم سریک را مرهون تلاش بازیکنان، کادر فنی و حمایت مسوولان تیم دانست و گفت: با ادامه پیروزی‌ها این تیم موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال زنان خواهد شد.

بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران از ۲۲ مهرماه با حضور هشت تیم مس رفسنجان، صدیق گفتار وارنا، پیکان، جهان‌بین ‌چهارمحال، ذوب‌آهن اصفهان، طلوع‌مهر یزد، سایپا و سریک گنبدکاووس آغاز شد و در حال برگزاری است.

گنبدکاووس با ۴۱۱ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است و رشته والیبال در بین مردم این شهرستان علاقمندان زیادی دارد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا