مطالب ویژه

فرجام آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر گنبد چه شد؟

پایگاه خبری تحلیلی اولکامیز- متین نیازی* : فروکش کردن موضوع توسعه زیرساخت درمانی مربوط به بخش آنژیوگرافی بیمارستان پیامبر اعظم شهر گنبد که مقرر بود مسائل و کمبودهای درمانی شرق استان را پوشش دهد سبب کنجکاوی بسیاری از شهروندان گنبدی در خصوص فرجام این وعده شده است.

این طرح که  مقرر بود در ماه های گذشته با کمک و همیاری موسسه خصوصی کوثر،  نماینده مردم شریف شهرستان گنبد  و بخش داشلی برون و مدیرکل محترم دادگستری استان جناب آقای هاشمیان به سرانجام برسد و  در شرایط تلخ گسترش  کرونا در کشور و استان   امید بخش بیماران و مردم استان باشد تاکنون به سرمنزل مقصود نرسیده است.

بر اساس پیگیری های صورت گرفته از مسئولین امر مشخص گردید موضوع سخت افزاری و تامین اعتبار مرتفع و علت عدم آغاز به کار این بخش به عدم اجرای تعهدات  موسسه کوثر و همچنین اختلاف مالی پزشکان متخصص بخش آنژیو در رابطه با میزان سود مالی شرکت و در آمد  بخش آنژیو باز می گردد.

به همین منظور انتظار آن است این عزیزان مانند گذشته با رویکرد ایثار محور و حرفه ای نسبت به موضوعات اختلافی نگریسته و بیش از پیش چشمان مردم شریف شرق استان را منتظر تحقق این وعده شیرین ننمایند.

* فعال اجتماعی

www..ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا