اخبار

همایش تقریب مذاهب اسلامی در گلستان برگزار می شود

پایگاه خبری اولکامیز – دستیار استاندار گلستان در امور اقوام‌ و مذاهب از برگزاری همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به میزبانی استان گلستان خبر داد.

دکتر حسن بیارجمندی در دومین جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز مقاومت اسلامی که در فرمانداری ویژه گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به نقش محوری تفکر و فرهنگ تقریب مذاهب اسلامی در مکتب شهید سلیمانی، اظهار کرد: همه دیدیم که این مکتب مترقی و برگرفته از بطن دین مبین اسلام چگونه بینی دشمنان اسلام را به خاک مالید.

وی از برگزاری همایش ملی تقریب مذاهب اسلامی و تمدن سازی نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به ابتکار دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام و به میزبانی استان گلستان خبر داد و افزود: با پیوست نگاری فرهنگی که با همکاری معاونت دانش و پژوهش سپاه نینوای استان و استانداری گلستان انجام شده است، کلیه برنامه های فرهنگی دستگاه های اجرایی ذیربط تحت عنوان و محورهای این همایش ملی برگزار خواهد شد.

سرپرست دانشگاه مذاهب اسلامی استان‌گلستان با تاکید بر اینکه در سالروز مقاومت اسلامی دعوت از چهره های شاخص جبهه مقاومت به استان گلستان صورت گرفته است، ادامه داد: همایش تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی نیز در راستای همایش ملی مذکور برگزار خواهد شد.

بیارجمندی با بیان اینکه دو همایش اصلی روز مقاومت در ۲۳ مردادماه در گرگان و گنبدکاووس برگزار می شود، تصریح کرد: دیگر برنامه ها نیز در هفت شهرستان دیگر تحت عنوان تقریب و مقاومت اسلامی در مکتب شهید سلیمانی و براساس محورهای آن برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا در این جلسه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، مدیرکل تبلیغات اسلامی و مدیرکل سیاسی استانداری گلستان نیز حضور داشته و بر آمادگی استان‌ گلستان برای میزبانی این همایش تاکید کردند. / ایسنا گلستان

*تیتر از اولکامیز است

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا