یادداشت

یک سال گذشت

به یاد خبرنگار فقید زنده یاد آنامحمد بیات

پایگاه خبری اولکامیز- اکبر پیرا؛ فعال رسانه :

براستی که یک سال از رفتنت از پیش ما شد؛  انگار همین دیروز بود

آنامحمد خبرنگاری بود که بخاطر صحرا می نوشت او یک مطالبه گر واقعی بود

دغدغه او همیشه مشکلات صحرا و منطقه بود

دلش آرام و قرار نداشت او اکثرا مطالب اجتماعی می نوشت از کمبودها و نارساییها قلم می زد

قلمش سلیس و روان بود

او یک کنشگر واقعی بود.

مرد انتخابات بود؛ در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات حضوری پررنگ داشت

خاطرات زیادی با او دارم آشنایی بنده با او بیش از سه دهه است جای جای صحرا را به اتفاق او گشتیم

بیات دلسوز به نظام بود او یک شخصیت اجتماعی داشت و سریع با دیگران مچ می شد نوع نوشتن او با دیگران فرق میکرد او یک اصلاح طلب بود و اصلاحات را برای کشور سازنده می دانست.

مرحوم بیات فرد خستگی ناپذیر بود در اکثر عزاداری دوستان و آشناها شرکت میکرد

او روستازاده بود و روستا را دوست داشت  از مشکلات روستائیان زیاد می نوشت او عاشق دوتار و بخشی های صحرا بود.

مطلب به یاد ماندنی او با تیتر « حق دکتر ایزدی را پایمال نکنید » هرگز فراموش نخواهد شد

او دوستدار محیط زیست بود و هر موقع به جنگل و طبیعت می رفتیم تمام زباله ها را جمع میکرد.

او انسانی متواضع بود و با حداقل ها می ساخت.

به یاد دارم زمانیکه قدیر کریمی فرماندار گنبد بود از او زیاد مطالب انتقادی می نوشت ولی قدیر او را دوست داشت او به من می گفت من هر چه از فرماندار نقد، میکنم بر عکس او من را بیشتر، دوست داشت

آنا مرد روزهای سخت بود گرم و سرد روزگار را زیاد چشید همیشه در جمع ما بود و گرمابخش محافل ما بود

بین من و او دوستی دیرینه داشتیم مراسم و جشنواره ها و یادمانهای زیادی به اتفاق هم برگزار کردیم

او فکر نمیکرد به این راحتی مرگ او را از پای در آورد و در آخرین لحظات، عمر خویش هم میگفت باید ۹۰ سال زندگی کنیم ولی دردی که به سراغ او آمده بود قابل درمان نبود و بالاخره در اول مردادماه ۱۴۰۳ دعوت حق را لبیک گفت

روحش شاد و یادش گرامی باد.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا