اخبار

آیت الله نورمفیدی از پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های گرگان به نام مختومقلی استقبال کرد

پایگاه خبری اولکامیز – نماینده ولی فقیه در گلستان نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت فرهنگ کار و تولید در جامعه، گفت: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نسبت به ارائه پیشنهادات مناسب برای اقدام عملی در این رابطه تلاش کنند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی اظهارکرد: در نشست‌های این چنینی نباید فقط به خواندن مصوبات اکتفا کرد بلکه نیاز است اقدامات عملی انجام شده و یا قابل اجرا هم مطرح شود.

وی فرهنگ کار و تولید را از جمله اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی گلستان دانست و گفت: اعضای شورا باید نظرات کارشناسی و پیشنهاداتی که قابلیت اجرا برای ترویج بهتر فرهنگ کار و تولید دارد را به دبیرخانه ارائه دهند تا بعد از تصویب در شورا در میدان عمل بتوانیم پیگیر تحقق این مصوبات باشیم.

امام جمعه گرگان افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی حاکم، ارائه راهکارهای موثر در تحقق فرهنگ کار و تولید می‌تواند زمینه‌ساز تشویق بیشتر جوانان به سمت ازدواج و تشکیل خانواده باشد.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به شرایط خشکسالی و مشکلات کم آبی از مسوولان مرتبط خواست پیشنهادات خود را برای ذخیره‌سازی و استفاده بهینه از آب باران در خانه‌ها مطرح کنند.

وی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، گفت: رهبر معظم انقلاب به عنوان جانشین خلف ایشان بدون یک لحظه تردید و با نهایت قاطعیت، توانمندی، لیاقت و شایستگی ادامه‌دهنده راه امام راحل هستند.

وی از پیشنهاد نامگذاری یکی از خیابان‌های شهر گرگان به نام مختومقلی استقبال کرد و یادآور شد: چنین اقداماتی در سطح استان بسیار خوب است چرا که این مهم تنها تجلیل از یک شاعر عارف، مسلمان خداپرست، دوستدار و عاشق پیامبر (ص) و اهل بیت نیست بلکه نشانه‌های دیگر همچون به تصویر کشاندن چهره وحدت‌آفرین از این استان که یکی از مصادیق وحدت امت اسلامی است، خواهد بود و انجام چنین فعالیت‌ها ضمن منسجم کردن بیشتر مردم، آنان را در برابر توطئه‌های دشمنان وحدت اسلامی بیمه خواهد کرد. / ایرنا گلستان

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا