اخبار

اختلاف شهردار با بانک شهر

پایگاه خبری اولکامیز – در افکار عمومی معمولا بانک شهر را بانک شهرداری می دانند. در سطح ایران بانک های مختلف با ادارات و دستگاه های مختلف همکاری دارند.

بر اساس گفته یک منبع آگاه و موثق اخیرا شهردار گنبدکاووس وام ۱۵ میلیارد تومانی از بانک یاد شده  درخواست می کند. این بانک سالهاست که در ملک شهرداری گنبد مستاجر می باشد

مدیر بانک شهر گنبد بعد از استعلام از مرکز تقریبا با نصف مبلغ یاد شده موافقت می کند.

با عدم موافقت کامل درخواست شهردار درگیری لفظی بین مدیر بانک شهر و شهرداری پیش می آید.

موضوع از تنش لفظی فراتر می‌رود شهردار اخطار می دهد ملک شهرداری را تخلیه کند و تنها شعبه بانک شهر در بازار روس‌ها واقع در جنوب گنبد با دو پرسنل در کیوسک مجهز به صورت شبانه روزی به بازاریان خدمات ارائه می دادند با اخطارهای پی در پی شهرداری مجبور می‌شود از حوزه شهرداری به روستای گدم آباد نقل مکان بکند، کما اینکه شعبه یاد شده در صورت نبود مکان متقاضیانی از سوی بانک شهر گرگان و کرج داشته است.

خوشبختانه با همکاری دهیار روستای گدم آباد در میدان ورودی روستای یاد شده حاشیه غرب گنبد مستقر میشود تا در خدمت مردم باشند و هم دو پرسنل شاغل بانک شهر دو باره به سرکار بر می گردند.

شایان ذکر است تنها شعبه بانک شهر در ورودی شهرداری گنبد بعد از اتمام قرار داد بنا به اولتیماتوم شهرداری باید مکان فعلی را تخلیه نمایند.

ناگفته نماند شهرداران قبلی چنین وام کلانی از بانکها درخواست نکرده اند یا در مواقع نیاز فوری وام نسبتا بسیار اندک دریافت می‌کردند. برای اولین بار است شهردار فعلی گنبد چنین وام کلانی را درخواست می کند که این مسئله جای سئوال دارد.

آنامحمدبیات، خبرنگار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا