مطالب ویژه

استاندار گلستان مطرح کرد؛ عقب ماندگی زیرساخت ها در گلستان؛ مدیران نگاه خود را تغییر دهند

علی محمد زنگانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: گلستان در دهه های اخیر در حوزه زیرساخت‌ها عقب افتاده و باید تلاش کنیم که آن را برطرف کنیم.

استاندار گلستان افزود: به عنوان مثال، سد نرماب با بودجه‌ای مشخص تعریف شد ولی اجرای آن به تاخیر افتاد و هم اکنون، دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل نیاز دارد.

زنگانه ادامه داد: هزار میلیارد تومان اعتبار ملی، برای این پروژه تخصیص داده شده و الباقی آن هم از تهاتر نفت اختصاص داده خواهد شد.

وی گفت: در حوزه برق، آب، بیمارستان و غیره هم عقب‌ماندگی‌های زیادی وجود دارد؛ به عنوان مثال بیمارستان پنج آذر که بیمارستان فوق تخصصی استان بوده، قدمت ۸۰ ساله دارد و فرسوده است.

استاندار گلستان با اشاره به وجود این عقب ماندگی ها، عنوان کرد: نظام مسائل استان احصا شده و در سفر رئیس جمهور به استان هم تلاش ما این بود که مصوبات در همین راستا باشد.

زنگانه با بیان اینکه مصوبات خوبی در سفر داشتیم، گفت: اجرایی شدن این مصوبات همت جمعی لازم داشته و باید مجمع نمایندگان و مدیران استانی پیگیری های لازم را داشته باشند.

وی بیان کرد: بخشی از اعتبارات را هم از محل فروش اموال تأمین خواهیم کرد زیرا اموال باید مولدسازی شده و در اختیار پروژه‌ها قرار می‌گیرند، به نظر می رسد که برخی از مدیران استان، مدیر اموال آن وزارتخانه بوده و جایگاه خود را پایین آوردند که باید نگاه خود را تغییر دهند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا