مطالب ویژه

امام جمعه اهل سنت گنبد: دانشکده علوم پزشکی خواسته برحق مردم گنبداست

پایگاه خبری اولکامیز – عبدالباسط آخوند نوریزاد در خطبه های امروز نماز جمعه گنبدکاووس در مصلی بزرگ اهل سنت این شهرستان با اشاره به سفر قریب‌الوقوع مسئولین وزارت بهداشت و درمان در هفته آتی عنوان کرد: دانشکده علوم پزشکی گنبدکاووس بعنوان دومین شهر بزرگ استان گلستان یکی از نیازهای اساسی شرق استان و خواسته برحق مردم است و از وزیر بهداشت درخواست نمود این پروژه مهم را در اولویت قرار دهند و از نماینده مردم گنبد در مجلس و سایر مسئولین شهرستانی و استانی هم درخواست پیگیری عاجل جهت تحقق این مطالبه مهم مردمی را نمود.

خطبب جمعه گنبدکاووس همچنین با توجه به روزهای هفته سلامت و هلال احمر از تمام مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان و کادر درمان خدوم و زحمتکش که در طول دوران کرونا با مجاهدت ‌های بی دریغ خود یاریگر مردم و بیماران بودند و جمعیت هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر نموده و بر لزوم تحقق هر چه سریعتر دانشکده علوم پزشکی گنبدکاووس جهت افزایش سطح حوزه بهداشت و درمان شهرستان که برای اهالی شرق گلستان خدمات رسانی میکند تاکید نمود.

شایان ذکر است با پیگیریها و همت نماینده گنبد بیمارستان‌های گنبدکاووس از مهرماه سال جاری آموزشی شده و دانشجو می‌پذیرند، ( آموزشی شدن بیمارستان‌ها یکی از پیش‌نیازهای ایجاد دانشکده پزشکی میباشد)

امام جمعه گنبدکاووس در ادامه با توجه به روزهای هفته مقام معلم ضمن تبریک به فرهنگیان محترم از همت صادقانه و خالصانه معلمین و خدمتگذاران حوزه آموزش و پرورش که در راستای هدایت نسل‌های اینده تلاش می کنند تشکر و قدردانی نمود.

ایشان همچنین کسب بیشترین عناوین معلمین نمونه استان توسط معلمین گنبدی را به آنان و مدیر آموزش و پرورش گنبد تبریک گفتند.
گفتنی است از تعداد ۹۱ نفر معلم نمونه استان گلستان، ۵۷ نفر گنبدی بودند که روز گذشته در مراسمی از آنان قدردانی شد.

آخوند نوری زاد در پایان ضمن اشاره به وضعیت ناخوشایند اقتصادی این روزها و تورم افسارگسیخته که معیشت مردم را دچار مشکل نموده است بیان نمود مردم ما مستحق چنین وضعیت اقتصادی نیستند و با توجه به اجرای طرح جدید ساماندهی نظام پرداخت یارانه توسط دولت، ابراز امیدواری نمود که این طرح گشایشی در اوضاع معیشی مردم حاصل نماید. جمعه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. با توجه به گسترش مراکز آموزش دانشگاهی در سراسر کشور حتی در روستاها! در سال های اخیر ، هیچ ضرورتی به افزایش کمی این مرکز وجود ندارد و حتی لازم است با ارزشیابی مجدد خیلی از آنها را باید جمع کرد بخصوص در رشته های خاصی چون امور پزشکی که کیفیت آموزش شرط اول آن است و با جان مردم سروکار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا