مطالب ویژه

برای هر دیگی درپوشی مناسب وجود دارد

در باب گزینش کاندیداهای اصلح در انتخابات

پایگاه خبری اولکامیر – محمد جرجانی از یاران دغدغه مند و اهل قلم  آق قلایی در باره ی اهمیت آرای شهروندان در توسعه و یا عقب ماندگی شهر و ضرورت انتخاب  کاندیداهای اصلح  در این کارزار اجتماعی نوشت:

با سلام.  برگه رای خود را پاس بداریم .برگه ای که کاندیدای مورد نظرخود را نوشته وبه صندوق رای می اندازیم  یک برگ باطله وپوچ تلقی نکنیم . چون برگه فوق هویت درونی وفکری وذهنی ماست .

بیاییم این هویت ارزشمند خود را ارزان سیاه نکنیم . این برگه  اینده ما رقم میزند پس برگه رای خود را به نام فردی بنویسیم که واقعا لیاقت اداره شهری را داشته باشند .همه عزیزان کاندیداها به نوعی دلسوز جامعه شهری خود هستند ولی عده ای بلانسبت، شورای شهر را پلکان ترقی خود میدانند و خواهان سوء استفاده ازآن مقام هستند.

عده ای هم حقیقتا و ذاتاعامل نفاق هستند و با اشفته نمودن روابط بین اعضاء شورا، به نیات شوم خود میرسند.

از همشهریان عزیز خود در اق قلا که  به نام مهربانی و مهمان نوازی معروفند خواهانم  به برگه های رای خود ارزش قائل شوند و می دانم مردم صحرایم باعلاقمندی خاص به برگه های رای مینگرند پس  مجددا استدعا دارم ازمیان خوبان به بهترین ها رای دهند.

شاید عده ای بر نوشته ام ایراد بگیرند وبگویند تو چکاره ای که اظهار نظر میکنی .اری  حق با ان عزیزان است .چون همه همشهریانم به ان حد رشد رسیدند که تصمیمات به این مهمی را به سادگی تصمیم بگیرند واحتیاج به قیم ندارند.

ولی وقت تنگ است و اشنا شدن وشناخت خصوصیات واخلاقیات فرد وفرد ،سی و چندین نفر کاری بس دشوار است و از عزیزان گروه مصلحت توپاری خبری نیست .

کاش این گروه مصلحت  اندیش باهمه ناملایمتی وسرزنش های بی موردی که درحق شان شد از هم نمی پاشید و درتمام مراحل به کار خود ادامه میدادند و کار را امروز راحت تر تمام میکردند  و بهترینها را ازمیان خوبان غربال والک میکردند .

با این حال تصمیم گیرنده آخر خود هستیم .بیاییم تخصصی های مربوط به اداره شهری را مجزا کنیم .سپس از میان متخصصین .افراد با افکار نوین  وباروابط اجتماعی بالا را در اولویت قرار دهیم .

بعد ازان بیاییم ایشان قبل از کاندید شدن به چه شغلی مشغول بوده .ایا درآن شغلی که بوده  صادق بوده است . و درانجام کارش مورد تایید مراجعین بوده  و برایشان خالصانه انجام وظیفه کرده  و درمقابل انجام کار مزد ناحق دریافت نکرده ..وایا در کارت و برگه های تبلیغاتی خود در مورد رزومه خود  به جهت بزرگ نمایی غلو نکرده است .

هیچ کس از طلا ساخته نشده است و هیچ شخصی بی عیب نیست . هرگلی علت وعیبی دارد …گل بی علت وبی عیب خداست..

ارادتمندتان

محمد جرجانی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا