اخبار

توضیحات فرماندار گنبد در باره ممانعت از حضور خبرنگار در مراسم تودیع معارفه بخشدار

پایگاه تحلیلی خبری اولکامیز – صبح امروز بیست و چهارم شهریور ماه مراسم تودیع – معارفه بخشدار مرکزی شهرستان گنبد برگزار شد و فارسیانی به جای باقری بر کرسی بخشداری نشست.

یاشار نیازی خبرنگار گنبدی که جهت پوشش خبری در مراسم حضور یافته بود که  در کمال شگقتی حراست فرمانداری گنبد از حضور وی در جلسه ممانعت کرد. این برخورد با انتقاد شدید خبرنگار همراه شد و وی آن را رسانه ای کرد که در فضای مجازی در سطح وسیع منتشر گردید.

خبرنگار اولکامیز در این باره ضمن انتقاد از فرماندار گنبد در خصوص علت ممانعت از حضور خبرنگار فعال منطقه در جلسه تودیع – معارفه سئوال کرد .

قدیر کریمی نیز در راستای پاسخگویی و شفاف سازی در پاسخ به پرسش اولکامیز گفت: جلسه تودیع و معارفه بخشدار مرکزی گنبد کاملا داخلی بود و  با حضور همکاران حوزه فرمانداری انجام شد. هیچ مدیر شهرستانی و خبرنگاری حتی خبرگزاری ایرنا به جلسه دعوت نبود.

فرماندار ویژه گنبد افزود : دوستان خبرنگار با روحیه من آشنایی دارند. من احترامم به جایگاه خبرنگار و حرمتی که برای دوستان حوزه خبر و رسانه دارم اعتقادی است و به این جایگاه باور قلبی دارم به دلیل شرایط کرونایی هیچ مدیری و‌ خبرنگاری به این جلسه دعوت نبوده و ما نمی خواستیم این ذهنیت غلط پیش بیاید که گزینشی و فقط این خبرنگار خاص دعوت بوده است.

لطیف ایزدی

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا