مطالب ویژه

داستان پیچیده بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبد

پایگاه خبری اولکامیز – حاجی قربان طریک *: عصر روز گذشته نشست خبری نماینده گنبد و بخش داخلی برون با اهالی رسانه  برگزار شد.

یکی از مهمترین پرسش خبرنگاران از نماینده موضوع مهم بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبد بود.

شادمهر در پاسخ به خبرنگاران گفت : برخی دست های پشت پرده دوست ندارند در زمان نمایندگی ما پروژه ساخت بیمارستان شروع شود. آنها دوست ندارند ساخت بیمارستان به نام من تمام شود ولی من تا ۲ الی ۳ ماه دیگر زمین را برای احداث جور میکنم و ساخت بیمارستان را هر جور که شده شروع میکنم و …..

پرسش های بسیار مهم و قابل تاملی در این سخنان شادمهر وجود دارد که نصف جمعیت استان گلستان که برای درمان بیماری‌های خود به گنبد مراجعه می‌کنند به وجود می آید که باید تک تک مسئولین به این پرسش ها پاسخ دهند.

مجوز بیمارستان در سال ۸۶ با تلاش قره جه طیار نماینده وقت و با موافقت دکتر هاشمی وزیر بهداشت وقت صادر می شود. مجوز در شروع ۸۰۰ تخت برای گنبد و ۱۰۰۰ تخت برای گرگان بوده است، بعدها این مجوز به دلایل نامعلوم به ۴۰۰ تخت کاهش پیدا می کند. قره جه طیار نماینده وقت، دکتر فاضل رئیس بهداشت استان و دکتر صابری رئیس مرکز بهداشت گنبد با دهقان وزیر دفاع دیدارهای ترتیب می دهند. تا قسمتی از زمین‌های میدان اسبدوانی گنبد برای احداث بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی واگذار شود و وزیر وقت هم قول های می دهد ولی متاسفانه با آمدن سیل در استان گلستان و عزل استاندار و البته پایان یافتن زمان خدمت قره جه طیار تمامی امور پیگیری به شادمهر می رسد.

با آمدن کرونا و پر شدن  کانال تلگرامی نماینده جناب شادمهر از پیام‌های تسلیت مرگ موکلانش از بیماری کرونا و کمبود امکانات پزشکی تمامی نگاه ها به سمت حرکت نماینده به سمت احداث بیمارستان می‌رود. ولی زمان می گذرد و بعد از ۲ سال و ۳ ماه از شروع کار شادمهر عملا هیچ خروجی برای احداث بیمارستان در گنبد انجام نشده است.

حال پرسش این است آقای شادمهر :

آیا استفاده از واژه دست های پنهان توجیه کم کاری جنابعالی است یا واقعا دست های پنهانی  وجود دارند؟

دست های پنهان در این شهر چه کسانی هستند که اینگونه با جان مردم برای رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی میکنند؟

آیا شورای شهر گنبد که زمین‌های فراوانی در سطح شهر دارند چرا تا حال قدمی برنداشتند ؟آنها چه خواسته ای دارند؟

و سئوال آخر آیا واقعا باید منتظر بمانیم تا امثال دکتر عباسی نماینده مردم شهر شوند تا دست های پنهان  همراه و هم گام مردم شوند؟

* خبرنگار

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. آقای. نماینده، در نماز عید دو سال قبل وعده داده بود که در بیمارستان تامین اجتماعی ام آر آی میاره ، دو سال گذشت خبری نشد.‌ لطفاً برای اقشار ضعیف و روستایی کاری بکنید.
    هزینه ام آر آی در بخش دولتی یک سوم بخش خصوصی است و برای اقشار ضعیف و کم درآمد و گرفتار کمک حال است.
    آقای نماینده لطفاً بجنبید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا