اخبار

ذوالنوری: همه فرزندان رهبر انقلاب مستاجر هستند، یک خودرو هم از خودشان ندارند

 پایگاه خبری اولکامیز – نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است.به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ‌مجتبی ذوالنوری یکشنبه شب در آیین گرامیداشت سالگرد قیام ۱۵ خرداد در شبستان امام‌(ره) حرم حضرت معصومه‌(س) اظهار داشت: شرایط امروز به مراتب سخت‌تر از زمان حضرت امام(ره) است، ولی کشتی این مملکت از طوفانی‌ترین اقیانوس‌هایی که دشمنان ایجاد کرده‌اند، عبور می‌کند.

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه امروز کسانی مقابل رهبری ایستاده‌اند که حکم انتصابشان را حضرت امام(ره) امضا کرده است گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام زد، از بانیان مسجد ضرار است.
وی در ادامه تاکید کرد: رهبری از امام راحل فاصله نگرفته، ولی آنهایی که مقابل رهبری هستند، کدام یک از آرمان های امام را زیرپا نگذاشتند؟
نماینده مردم قم در مجلس همچنین ساده زیستی رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و بیان داشت: همه فرزندان رهبر معظم انقلاب مستاجر هستند و زندگی اجاره نشینی دارند، یک خودرو از خودشان ندارند، زندگیشان کاملا زاهدانه است.
ذوالنوری یادآور شد: زمانی که نفت در کشور کوپنی بود، رهبر معظم انقلاب اجازه نمی‌دادند یک لیتر بیشتر از مردم، نفت وارد خانه‌شان شود، اعضای خانواده رهبری بیرون از منزل برای استحمام می رفتند.
نماینده قم در بخشی از سخنان با اشاره به بی‌حجابی‌ها و فسادها تصریح کرد: چه کسانی بودند که به اسم حقوق زن این بساط را برای کشور درست کردند، آن زمانی که رهبری از عفاف و حجاب و شبیخون فرهنگی و قتل عام فرهنگی حرف می‌زد، دختران چه کسانی می‌آمدند از پوشیدن کت و دامن و دوچرخه سواری زنان دفاع می‌کردند. 
وی همچنین اظهار کرد: کسانی که تکیه به امام می‌زنند و مدعی امامند، کسانی هستند که تمامی این آرمان‌ها را بر باد داده‌اند.
ذوالنوری یادآور شد: کسانی امور این مملکت را به دست گرفتند زمینه‌ آتش زدن پرچم و قرآن را فراهم کردند و چادر از سر زن مسلمان کشیدند.
وی ادامه داد: دشمنی که از قرآن و ایمان مردم ما آسیب دیده، وقتی که چنین ضعف هایی را ببیند چرا وسط نیاید و استفاده نکند.
نایب رئیس مجلس در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این بساط بی‌حجابی و بی‌حیایی که ترویج شده، هم جای نگرانی دارد و هم جای نگرانی ندارد.
وی افزود: جای نگرانی ندارد، چرا که بی‌حجابی پدیده جدیدی نیست از اول انقلاب تا امروز جاهایی که جرات داشتند این غلط‌ها را می‌کردند.
نایب رئیس مجلس بیان داشت: این نیست که زنان ما بی‌حجاب شدند، بلکه بی‌حجاب‌ها جرات کردند از لاک نفاق‌شان خارج شوند. وی افزود: یک عده‌ مامورند صبح تا شب بچرخند و بی‌حیایی را ترویج کنند.
حجت‌الاسلام‌ ذوالنوری با تاکید بر اینکه حجاب حکم خداست گفت: برخی‌ها می‌گویند مجلس قانون حجاب را به تخلف تبدیل کند، من نماینده مجلس چه‌کاره هستم، جلوی اجرای حکم خدا را بگیرم.
وی خاطرنشان کرد: یقین بدانید لایحه‌ای که دولت برای تقابل با بی‌حجابی به مجلس داده، مجلس شورای اسلامی با حول و قوه الهی نخواهد گذاشت و تا جان بر بدن داریم برخلاف حکم خدا و ارزش‌های انقلابی و دینی مردم اتفاقی رقم نخواهد خورد.
حجت‌الاسلام‌ ذوالنوری گفت: دشمن سعی می‌کند با مشکلات اقتصادی، بدنام کردن مسوولان، برجسته‌سازی ضعف‌ها و ضعیف نشان‌دادن همه اقدام‌های عظیمی که در طول عمر انقلاب اسلامی شکل گرفته، از این‌ها یارگیری کند و با بی‌بند و باری ،اعتراض سیاسی را به نمایش بگذارد.
وی ادامه داد: برخی کسانی که شُل حجاب و بی‌حجاب هستند با آرمان‌های دینی آشنایی زیادی ندارند، از این رو دستگاه‌های فرهنگی تلاش کنند و به وظایفشان در هدایت این افراد عمل کنند.
این نماینده مجلس افزود: حجاب موضوعی خارج از مباحث فرهنگی نیست و نباید پشت مسائل فرهنگی سنگر بگیریم.
وی با اشاره به تلاش دولت مردمی و انقلابی سیزدهم برای سبک کردن بار مشکل‌های اقتصادی از دوش مردم گفت: جرقه این کار فعلا به عنوان یک کار موقتی از طریق ارائه کالا برگ الکترونیکی به اقشاری که مشکل اقتصادی دارند، آغاز شده تا اقدام‌های گسترده و عمیق‌تر دولت در کاهش خط فقر و افزایش بضاعت اقتصادی مردم است.
www.ulkamiz.ir

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. اما انتظار این است که همه در رفاه و آسایش باشند و در دنیای امروز چرا باید در فقر و نداری زندگی کرد؟

  2. مستاجر بودن هنر نیست هنر آن است که هم برای خود و هم دیگران به آسایش و زندگی راحت و بدون دغدغه فراهم کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا