مطالب ویژه

شهردار گنبد به وضعیت فروشندگان میوه و تره‌بار جنوب شهر رسیدگی کند

پایگاه خبری اولکامیز – اکبر پیرا فعال رسانه ترکمن در مطلبی خطاب به شهردار گنبدکاووس نوشت:

⭕️ جناب #مهندس_موسوی در این ایام محرم با مردمی که به‌خاطر یک لقمه نان حلال زیر گرمای شرجی و ۴۰ درجه کاسبی می‌کنند ، این‌گونه برخورد شایسته نیست، به‌جای این‌که به آن‌ها خدمات رفاهی بدهیم، آن‌ها را نباید بی‌خانمان گذاشت.

📌این مکان نه سرویس بهداشتی دارد و نه نمازخانه، با این وجود راضی هستند ما مردمان بسیار زحمت‌کش و تلاشگری داریم. ما مدیون این مردم هستیم ، این مردم بر گردن ما حق دارند آن‌ها به‌خاطر این نظام شهیدانی تقدیم این انقلاب کردند سزاوار نیست با این مردم این‌گونه برخورد شود.

📌ای کاش قبل از اینکه با آن‌ها این‌گونه برخورد شود راه چاره‌ای می‌اندیشیدید. شما در راس هرم مدیریت شهری نشستید و از ما باید بهتر بدانید چگونه این مشکل را حل کنید، خشونت و ضرب و شتم حق این قشر نیست.

📌آقای موسوی! از اولین نشستی که با خبرنگاران و اصحاب رسانه داشتید مدت زیادی می‌گذرد، ما در همان جلسه گفتیم ما در بهبود و آبادانی شهر ایده‌های خوبی داریم، شاید از بسیاری کارشناسان شما پیشنهادهای بهتری برای عمران شهر داریم از توان و ظرفیت‌های اصحاب رسانه استفاده کنید.

⚠️ جناب موسوی سخنم با شماست! گنبد فقط این نقطه شهر نیست !!!

📌وضعیت دور میدان بسیج را ببینید، بعضی از مغازه‌داران حتی خیابان را احاطه کردند و یخچال گذاشتند و یا غرفه نمایشگاه‌داران خودروی خویش را در عابر پیاده‌رو گذاشتند. لطفاً سری هم به خیابان وحدت بزنید، گویا مغازه‌داران محل گذر عابر پیاده را تملک کردند!

📌اکنون از تک‌تکِ اعضای محترم شورای شهر استدعا می‌کنم بروید از این مردم دل‌جویی کنید، شما که با آراءِ این مردم انتخاب شدید، نگذارید در روز عاشورای حسینی این مردم بلاتکلیف باشند.

📆 هفدهم مرداد، مصادف با عاشورای حسینی

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا