یادداشت

صلح و دوستی با جهان

پایگاه خبری اولکامیز – اکبر پیرا ، خبرنگار : یا مقلب القلوب و الابصار ، یا مدیر الیل و النهار ، یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

حلول سال نو و بهار پُر طراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد را به تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده ، سالی سرشار از برکت و معنویت را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می نمایم.

پیام ما امسال ، صلح و دوستی و آشتی با تمام جهانیان خواهد بود، امیدوارم که سال ۱۴۰۲ سال عزت و سرافرازی برای میهن ما خواهد بود.

سال رونق اقتصادی، توام با مهار تورم و عدم تبعیض و عدالت محوری را آرزو می کنم.

نوروز الهام بخش تحول و سرآغاز گام های بزرگ است.

نوروز همیشه با خود یک پیام را به همراه می آورد

پایان فصل سرد ، پایان کینه و کدورتها ، پایان جنگ ملتها و سلطه در تمام دنیا ، پایان گرانی و تورم و ثبات ارزش پول ملی ایران.

در آغاز سال به همدیگر قول دهیم که دست هایمان را به همدیگر دهیم و در سال جدید با یاری هم منظری زیبا و زندگی خاطره انگیز خلق کنیم و یاس و ناامیدی را بزدائیم و شعار ما تنها فقط یک شعار نباشد بلکه عمل را در راس آن قرار دهیم.

سال ۱۴۰۱ اتفاقات زیادی در کشور ما رخ داد که یکی از آنها رها شدن مدیریت و اقتصاد کشور بود که متاسفانه تیم اقتصادی دولت ابراهیم رئیسی در حد ضعیف ظاهر شد و علیرغم وعده وعیدهایی که به مردم داده بود هیچ کدام از آنها تحقق پیدا نکرد و در غالب یک شعار بود.

جابجایی تیم اقتصادی هم کاری از پیش نبرد و حتی قیمت دلار بعد از چهار دهه به اوج خود رسید و تورم و فشار معیشتی بر مردم روزبروز بیشتر شد و در واقع کسی نبود که بر اریکه اقتصاد دولت حاکم است به شعارهایی که داده بود پای بند باشد.

امیدوارم در سال ۱۴۰۲ اقتصاد بیمارگونه دولت از این التهاب بیرون بیاید و شاهد رونق چرخ اقتصادی کشور باشیم ، و این میسر نخواهد بود مگر اینکه با تمام دنیا صلح و آشتی برقرار کنیم ، در این صورت ایرانی آباد و آزاد خواهیم داشت.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا