اخبار

مدد آخوند هوشمند: امام خمینی(ره) ایستادگی مقابل استکبار را به مردم ایران آموخت

پایگاه خبری اولکامیز – امام جمعه اهل سنت شهر مرزی اینچه‌برون گلستان، شجاعت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی را مهمترین آموزه‌های حضرت امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: مردم ایران با همین درس ۴۴ سال در برابر مستکبران ایستادگی کرده و خواهند کرد.

آخوند مدد هوشمند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون استکبار جهانی تلاش زیادی برای آسیب زدن به نظام اسلامی از طریق ایجاد تفرقه بین اقوام و مذاهب ساکن در ایران انجام داد اما ملت ایران از اقوام و مذاهب اسلامی با حفظ وحدت و همبستگی که دیگر درس امام به مردم بود، مقابل توطئه‌های تفرقه‌افکنانه استکبار ایستاده و آنرا خنثی کردند.

وی با تسلیت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و با تاکید برضرورت بزرگداشت همیشگی یاد و خاطره امام در جامعه، ادامه داد: ارتحال این عالم ربانی و برجسته در تقوا، ثُلمه‌ای بزرگ برای ملت ایران بود.

امام‌ جمعه اهل سنت شهر اینچه برون بیان کرد: با انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان جانشین حضرت امام خمینی (ره) راه و مکتب ایشان بدرستی درحال پیموده شدن است.

وی همچنین انقلاب اسلامی را نشات گرفته از قرآن و سیره نبی مکرم اسلام(ص) و ائمه معصومین علیهم السلام دانست و گفت: وظیفه همه ملت ایران است که از انقلاب و آرمان‌های آن که امام راحل برای ما به ارمغان آورده، در برابر دشمنان صیانت کنیم.

آخوند هوشمند افزود: انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته خدمات و برکات زیادی برای ملت ایران داشته است و سعادت دنیا و آخرت ما در گرو حفظ آن است.

وی ادامه داد: جامعه اهل سنت ایران اسلامی همواره قدردان انقلاب اسلامی و مجاهدت رهبران آن (امام خمینی و رهبر معظم انقلاب) در ایجاد و هدایت نظام اسلامی هستند.

امام جمعه اهل سنت اینچه برون بیان داشت: درسایه انقلاب اسلامی امروز اهل سنت در انجام فرایض دینی و مذهبی کاملا آزاد است و علما و مردم این مذهب بزرگ اسلامی از آن آگاه و قدردان نظام اسلامی هستند.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا