تورکمن صحرا

نظر فرزند قربان دردی مدنی هنرمند مشهور صحرا در باره مطلب اولکامیز

پایگاه خبری اولکامیز- مطلب اولکامیز در معرفی قربانگلدی لعالی کاندیدای شورای شهر آق قلا با واکنش های مثبت و منفی همراه شد . در پی آن ارازقلی کاظمی فرهنگی آق قلایی مطلبی انتقادی در باره ی آن نوشت . اینک نوشته پرویز مدنی فرزند زنده یاد قربان دردی مدنی هنرمند نام آشنای ترکمن صحرا  را در این باره می خوانید :

با سلام. مطالبی از برادر بزرگوارم آقای لطیف ایزدی مدیر سایت اولکامیز من باب یکی از کاندیداهای شورای شهر در فضای مجازی دست به دست شده و به دستم رسید که به اصرار دوستان مجاب به جواب شدم. قلم فرسایی در حضور  استاد ادب و ادبیات از توان بنده خارج بوده که قبل از بیان هر مطلبی عذر تقصیر می طلبم.

مطلب را از آنجایی آغاز می کنم که جناب آقای ایزدی فرمودند آقای لعالی در نظر اول تداعی حاج قرباندردی مدنی و مرحوم مدرک است و شادی را به مخاطب القا می کند.. بابت این جمله که گفته بودند میشود کتابها نوشت و تفسیر به نفع کرد.

اول این مطلب را بیان کنم که پدر لطیف پسرخاله بنده است و از نزدیک حاج مدنی را می شناسد و با اهل بیت حاج مدنی مراوده نزدیک دارد همیشه به حرفها و حرکات باجناق پدربزرگش میخندید.

کاری نداشت که مطالب مرحوم از سر بیسوادی است یا برگرفته از پیس نمایشنامه ای طنز.

قدیمها وقتی فشار کاری زیاد امانش را می برید به منزل ما می آمد و به حرفها و حتی به پرخاش ها و بداخلاقی های مرحوم می خندید و میرفت.

حالا به زعم خود مطالبی را عنوان کرده که گمان داشته شاید مخاطبین نیز همچون خود او اندکی شاد شوند.

به شخصی میگویند شنیدی امروز یه نفر اتوبان را بر عکس داشت میامد و با این کارش شهر را به هم ریخته بود؟میگه آره من خودم آنجا بودم و یک نفر نبود و صدها بودند که برعکس میامدند.

حکایت شما هم شد این. در جواب این مطلب باید عنوان کنم که متاسفانه بیان این مطلب در فضای مجازی که هزاران مستمع و صاحب نظر با دیدگاههای متفاوت دارد طبیعی ست که شائبه ایجاد کند.

چه خوب بود که مرحوم حاج مدنی را همانطوری که بود معرفی میکردید.نسبت به حسن ظن و نظر شما هیچگونه خدشه ای وارد نیست ولی همانطور که دیدید بعضی ها که مطمئنم دوستانت نیستند به موضوع واکنش نشان داده از نام مرحوم حاج مدنی وام گرفته و شما را ذم نمودند.

از اینکه وقت گرانبهای شما را گرفتم بنده را عفو نموده هر طور که صلاح میدانید در جهت تنویر افکار عمومی مطلب را منعکس نمایید . و من الله توفیق .

بنده بی مقدار فرزند مرحوم حاج قرباندردی مدنی ، پرویز مدنی.

www.ulkamiz.ir

 


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا