مطالب ویژه

واکنش شادمهر در خصوص حادثه یلمه سالیان

پایگاه خبری اولکامیز – نماینده گنبد در گفتگو با  خبرنگار سایت اولکامیز در باره حادثه درگیری و نزاع دو روستای یلمه سالیان و اتحاد ۳ گفت: حوادث یلمه سالیان که اخیرا اتفاق افتاده واقعا یک حادثه تکان دهنده ای بود که از هر زاویه در خور بررسی است. منتهی منشا اصلی اش سعی در بحرانی کردن منطقه در تنش آبی است اما چنین نبوده و هیچ مسئله تنش  آبی و  آب مطرح نیست بلکه حرکت نابخردانه و اغراض شخصی گروه خاصی موجب این عمل ضد انسانی شده که دل هر انسانی را جریحه دار کرده است. انشاءالله دیگر شاهد اینگونه رفتارهای ناپسندانه و غیر مومنانه نباشیم.

امان قلیچ شادمهر افزود: حادثه یلمه سالیان از هر جهت محکوم است و عاملان حادثه باید به اشد مجازات برسند. در اسرع وقت پیگیر این موضوع هستم و خواهم بود درخواست بنده این است که هر چه سریعتر این موضوع پیگیری شود. دستگاه قضایی هم بدون تعارفات در کنار این جریان است. در تمام مراحل جریان این پرونده قرار گرفتیم. از دستگاه قضایی می خواهیم که عاملین جنایت را هر چه سریعتر به مجارات برسند تا این مسئله خاتمه پیدا کند چرا که این موضوع اگر چنانچه به صورت جدی و مر قانون اعمال نشود و یا خدای ناکرده یک مقدار به طول کشیده شود امکان انحراف موضوع هست. از دستگاه قضایی  که به جد در حال پیگیری است درخواست می کنم در خصوص این پرونده از نظر زمانی تسریع داشته باشد.

نماینده مجلس یازدهم از گروه های مختلف در استان خواست که این حادثه را محکوم  کنند.

وی در پایان اظهاراتش تاکید کرد: این بارقه ی چندین ساله وحدت و امید و انسجام را باید حفظ کنیم از طرف هر ناحیه و گویشی که باشد این حرکت مذموم و ناپسند است واقعا در خور این است که  این عمل ضد انسانی  را بایستی محکوم  بکنیم.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا