مطالب ویژه

خدمات دکتر غنی هرگز فراموش نمی شود

پایگاه خبری اولکامیز – محمد جرجانی: باورکردنش سخت است ولی حقیقت را باید پذیرفت. آری او رفت ولی بیماری اش نگذاشت در اخرین روزهای عمرش در صحرا باشد و با دوستدارانش خداحافظی کند .

دکتر غنی نمونه یک انسان کامل بود، شریف، مهربان و آگاه و دانا به حرفه خود. درد را می شناخت و میدانست بیمار به کدام درد مبتلاست.

مرد عمل و علم بود. متین و خندان بود. در میان مردم زیست و با مردم بود و هیچوقت غروری در خود ایجاد نکرد که در شهری غیر از آق قلا زندگی کند.

خدمات او هیچوقت فراموش نخواهد شد. میخواست خدمات را در سطح بالاتر انجام دهد ولی آن موقعیت ها از او گرفته شد چون با دید باز به مشکلات می نگریست.

ما آدمها زمانی که انسانهای شریف و مهربان در کنار مان زندگی می کنند و هر روز باهاشون سلام و علیک می کنیم قدرشان را نمی دانیم ولی آن زمان که از ما جدا می شود تازه می فهیم چه گوهر گرانبهایی را از دست دادیم.

ما باید سعی کنیم انسانها را در زمان حیات شان ارج بنهیم و در زمان حیات قدردان زحمات او باشیم. از فرهنگیان دلسوز، از پزشکان مهربان، از شاعران و نویسندگان درد آشنا و از هنرمندان عزیزی که خنده را بر لبان آدمیان نمایان می سازند قدردانی کنیم.

برای دکتر غنی خیلی وقت ها باید مراسم قدردانی برپا می کردیم و از خیلی انسانهای شریفی که الان نیستند.

حقیقتا همه ما رفتنی هستیم و شکی در آن نیست، دیر یا زود دکتر غنی ها، حاجی آقی آل جلیل ها، قرباندوردی مدنی ها رفتند و یادشان گرامی و روحشان شاد.

حداقل از این به بعد به داشته هایمان ارزش قائل شویم و تا دیر نشده قدردان زحمات آن عزیزانی باشیم که برای جامعه دل می سوزانند و مراسماتی را به هنگام بودنشان برگزار کنیم. بیایید از انسان هایی همچون حاج پیخی موحدها، حمید میرزاعلی هاو .. که هستند قدر دانی کنیم.

WWW.ULKAMIZ.IR


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا