مطالب ویژه

فرماندار گنبد: دلیل عمده توسعه نیافتگی شهرستان مطالبه گری ضعیف مردم و فعالین اجتماعی می باشد

پایگاه خبری اولکامیز – مجید چپرلی، فعال اجتماعی : جمعی از فعالین، معتمدین و شورا یاران محلات گنبد در نشست با فرماندار؛ توسعه متوازن شهر، توزیع عادلانه منابع و اعتبارات در مناطق محروم و کم برخوردار، تکمیل ادامه جاده کمربندی تامین اجتماعی، ساخت پل ارتباطی پللی حاجی و اتصال آن به جاده داشلی برون، تکمیل جاده نفت، توجه ویژه و تخصیص اعتبارات عمرانی و زیربنایی، خدمات آبرسانی و امکانات زیربنایی به روستاهای نوار مرزی را خواستار شدند.

در این دیدار که حدود  ۲ ساعت به طول انجامید معتمدین محلات و شورایاران  مسائل و مشکلات شهرستان را به صورت کلی اعلام  و خواستار پیگیری ایشان شدند.

فرماندار ویژه گنبد از حضور معتمدین محلات استقبال کرد و بر لزوم تداوم ابن دیدارها تاکید کرد و گفت: با وجود پتانسیل های خوب موجود در گنبد در حوزه های مختلف فرهنگی ،ورزشی ، کشاورزی و شهرک صنعتی و نیز کشت های گلخانه ای  خواستار جبران عقب ماندگی توسعه شهرستان گنبد به عنوان دومین شهر استان با پیگیری مطالبات از سوی مسئولین ، فعالین و معتمدین شهرستان شدند. شهر گنبد ظرفیتهای بسیار خوبی دارد که باید با برنامه ریزی و تلاش مسئولان به توسعه شهر گنبد کمک کرد.

مهدی دهرویه اظهار داشت: احترام خاصی به اقوام مختلف ساکن در گنبد قائل می باشند و بنا دارند تا از ظرفیت اقوام به درستی استفاده کنند.

ایشان با اعلام اینکه دلیل عمده توسعه نیافتگی شهرستان را مطالبه گری ضعیف و کمرنگ مردم و فعالین اجتماعی دانسته و خواستار پیگیری مستمر مطالبات به حق شهروندان ساکن در شهرستان شده و اظهارکردند که دفتر بنده بر روی شهروندان همیشه باز بوده و از انتقاد کنندگان با آغوش باز استقبال می کنند. ایشان خود را خادم مردم دانسته و خواستار حضور مستمر فعالین نه فقط در فضای مجازی بلکه در فضای واقعی شدند .

حمید گوگلانی معاون فرماندار نیز ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اطمینان دادند که در حد توان در خدمت شهروندان فهیم  و مردم نجیب شهرستان گنبد و بخش داشلی برون خواهند بود.
این دیدار با قرائت آیاتی از قرآن مجید توسط آخوند مدرسی و دعای خیر حاج مراد بابایی به پایان رسید.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا