مطالب ویژه

در بحث زمین بیمارستان گنبد، مدیران مقصرند یا ناکارآمد؟

پایگاه خبری اولکامیز – آنامحمد بیات، روزنامه نگار :  ۱۲سال بیمارستان گنبد همچنان بدون زمین و بلا تکلیف مانده است.  درست آبان ماه۱۳۹۰ بود که نماینده وقت مجلس عبدالله رستگار نظریه مثبت وزیر بهداشت و درمان را برای بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی برای جایگزینی دو بیمارستان فرسوده گنبد اخذ و اعلام میکند نماینده بعدی پیگیر خواهند بود.

آن گاه دکتر سلیمان عباسی نماینده دوره نهم از گنبد ۸ ماه بعد موافقت اصولی ساخت بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی به جایگزینی بیمارستان طالقانی دریافت میکند و مورخه۹۳/۱/۱۹ مجوز احداث بیمارستان یاد شده تحت نام رازی دریافت میشود و اعتبار آن ۷۲ ماه بوده است.

سپس نماینده دوره دهم قرجه طیار در دومین سال نمایندگی اعلام کرد مجوز بیماستان ۸۰۰تختخوابی را دریافت کردم و پیگیر زمین آن هستم احتمالا از بنیاد مستضعفان یا از زمین های ارتش واقع در شرق گنبد تهیه خواهیم کرد.

ناگفته نماند شنیده ها غیر رسمی حاکی از آن است گویا مجوز اولیه بیمارستان در کشو مدیر ارشد علوم پزشکی وقت گلستان بایگانی بوده است.

بالاخره در سال ۱۳۹۹ آمانقلیچ شادمهر نماینده فعلی گنبدکاووس اذعان میدارد مجوز بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی آماده می باشد ولی نیاز به زمین داریم.

هم اکنون از دریافت نظریه مثبت و مجوز اولیه بیش از ۱۲ سال میگذرد و چهارمین نماینده مجلس پیگر یا تمدید مجوز را تجربه کرده اند ولی هیچ کدام نتوانستند زمینی دریافت نمایند و عملا یک برگه کاغذ تحت عنوان مجوز وجود دارد آن کاغذ بی هویت جوهر پریده هم در زمانی اندک اگر سند زمینی به وزارت متبوع ارجاع نشود باطل خواهدشد.

سئوال اساسی این است که چه عواملی باعث میشود تهیه زمین برای احداث بیمارستان طی بیش از ۱۲سال تحقق نیافته است؟ آیا مسئولین کوتاهی کرده اند یا نمایندگان کم کار هستند یا اینکه مردم در جریان کار نیستند؟ 

لابد عدم وجود زمین هم بهانه ای بیش نیست شاید مجوزی در کار نباشد؟

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

‫۲ دیدگاه ها

  1. سلام در مورد مطالبه عمرانی منطقه پیگیری از پایین ترین سطوح اداری اهمیت بسزایی دارد و در این مورد بخصوص شبکه بهداشت و درمان باید جوابگو باشد چکار کرده و کی پیگیری انجام داده و اما این مدیریت فعلی بیش از ده سال فقط تکیه بر مدیریت شبکه زده گویا قحط الرجال است که کسی در مسند مدیریت شبکه بهداشت و درمان است هیچ دغدغه ای ر مورد عمران منطقه نداشته وندارد

  2. تازمانی که مدیر شبکه بهداشت و درمان پیگیری نکند ره به جایی نخواهد رسید و بیش از ۱۳سال کسی در مسند مدیریت شبکه بهداشت و درمان نشسته که این کاره نیست!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا