اخبار

گنبد میزبان مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان کشور است

پایگاه خبری  اولکامیز  –  به گزارش ایرنا  مرحله نهایی مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان کشور در گروه الف با شرکت چهار تیم “هیات فوتبال گلستان، ملی‌پوشان شهرکرد، سایپای مشهد و صبا مهر تبریز” از ۲۶ اردیبهشت ماه جاری به میزبانی شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور یک ماه پیش در چهار گروه به میزبانی شهرهای مختلف برگزار شد که از هر گروه ۲ تیم به مرحله نهایی صعود کردند.

اکنون مرحله نهایی مسابقات لیگ یک فوتبال بانوان کشور قرار است در ۲ گروه برگزار شود که گنبدکاووس میزبان گروه الف باحضور تیم‌های هیات فوتبال گلستان، ملی‌پوشان شهرکرد، سایپای مشهد و صبا مهر تبریز است.

این مسابقات از یکشنبه تا پنجشنبه هفته آینده ( ۲۶ تا ۳۰ اردیبهشت) در استادیوم آزادی گنبدکاووس برگزار می‌شود  که تیم برتر این گروه به لیگ برتر فوتبال بانوان کشور صعود خواهد کرد.

سرپرست هیات فوتبال گنبدکاووس با اعلام این خبر به ایرنا گفت: اردوی آمادگی تیم فوتبال بانوان گلستان زیر نظر سمیه کبیری سرمربی این تیم از امروز در استادیوم پنج هزار نفره آزادی این شهر برگزار می‌شود.

سیدامین حسینی افزود: در این اردو ۲ فوتبالیست‌ گنبدی به نام‌های فاطمه امیری نصب (مدافع) و معصومه زیبایی (هافبک) حضور دارند و تمرینات آمادگی تیم به مدت سه روز در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود.

شهرستان مرزی گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.

گلستان طی سال های اخیر تیمی در سطح اول فوتبال زنان کشور نداشته اما در حال حاضر شادی مهینی سرمربی تیم ملی دختران زیر ۱۷ سال از اهالی این استان است.

www.ulkamiz.ir


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا